مدیران خودروعصر اعتبار

معاون آخوندی اعلام کرد:

آخرین وضعیت ساخت مسکن مهر

ساخت ۳۸۳ هزار واحد باقیمانده است

عصر ساختمان:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به ساخت یک میلیون و ۸۳۴ هزار مسکن مهر تاکنون، گفت: حدود ۵۰ هزار واحد مسکن مهر هنوز با مشکل تعاونی ها روبرو هستند.

آخرین وضعیت ساخت مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر،احمد اصغری مهرآبادی، با اشاره به وضعیت واحدهای مسکن مهر گفت: در حال حاضر از مجموع 2 میلیون و 216 هزار واحد ساخت یک میلیون و 834 هزار واحد به  اتمام رسیده است که البته در ابتدا 2 میلیون و 300 هزار واحد بود که بانک مرکزی وام دهی به تعدادی از این واحدها را نپذیرفت و اعلام کرد این واحدها جدید شروع شده و وام به آن تعلق نمی گیرد.

    وی با بیان اینکه ساخت 2 میلیون و 216 هزار واحد در دستور کار بوده است، افزود: کار ساخت 383 هزار واحد باقیمانده است که در مراحل مختلف ساخت قرار دارند، از این تعداد 205 هزار واحد در مرحله نازک کاری و 97 هزار واحد در مرحله سفت کاری قرار دارد.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام اینکه کار ساخت این واحدها تا شهریور سال آینده به اتمام می‌رسد، اظهار داشت: حدود 80 هزار واحد باقی می ماند که از این تعداد برخی واحدها متقاضی واجد شرایط ندارند و در برخی دیگر مشکل تعاونی وجود دارد.

    مهرآبادی ادامه داد: حدود 45 تا 50 هزار واحد در اختیار تعاونی های قرار دارد که یا مشکل مالی دارند و یا اینکه صاحبان تعاونی متواری هستند که پرونده این پروژه ها در دادگاه است و ما منتظر رای نهایی دادگاه هستیم تا سرانجام این واحدها هم مشخص شود.

    وی با تاکید بر اینکه دولت قصد دارد تا در سال 95 مسکن مهر به پایان برسد، گفت: با تسهیلاتی که دولت برای کمک به بخش‌های مختلف مسکن مهر از جمله خدمات روبنایی، زیربنایی و ساخت دیوار حائل در نظرگرفته است امیدواریم که هرچه زودتر کار ساخت مسکن مهر به پایان برسد.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه دولت سعی دارد تا هرچه سریعتر کار ساخت 300 هزار واحد باقیمانده را به اتمام برساند، افزود: دولت تاکنون مبالغی را به عنوان کمک بلاعوض در برخی پروژه های مسکن مهر پرداخت کرده است در حالی که قرار بود از ابتدا این هزینه ها از محل آورده مردمی باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی