مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین وضعیت مسکن مهر هسا در پرند

عصر ساختمان:از ۹۹۹۶ مسکن مهر هسا در پرند ۹۹۸۴ در مرحله اتمام پی، ۹۷۷۶ واحد در مرحله اتمام اسکلت و ۹۷۷۶ واحد در مرحله اتمام سقف قرار دارد، پیشرفت فیزیکی کل این واحدها حدود ۶۰ درصد است.

آخرین وضعیت مسکن مهر هسا در پرند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، واحدهای مسکن مهر هسای شهر جدید پرند در قالب سه پروژه در حال ساخت است، به‌طوریکه در قالب یکی از پروژه‌ها 1520 واحد، در پروژه دوم 2094 واحد و در پروژه سوم 6370 واحد توسط شرکت هسا در حال ساخت است. پیشرفت فیزیکی هر کدام از این پروژه‌ها نیز به ترتیب 88 درصد، 43 و 58 درصد است.

    مجموع  مسکن مهر هسا در پرند 9996 واحد است که از این تعداد، 9984 در مرحله اتمام پی، 9776 واحد در مرحله اتمام اسکلت و 9776 واحد در مرحله اتمام سقف قرار دارد.

    همچنین 3976 واحد در مرحله اتمام سفتکاری و 3392 واحد در مرحله اتمام نازک‌کاری قرار دارند. مجموع پیشرفت فیزیکی 9996 واحد مسکن مهر هسا در شهر پرند حدود 60 درصد است.

    به گزارش خبرگزاری تسنیم، غراوی عضو هیئت مدیره عمران شهرهای جدید هفته گذشته با تاکید بر این‌که حدود 1600 مسکن مهر هسا در 14 شهر جدید بدون متقاضی هستند از برگزاری جلسات مستمر با مدیران هسا برای رفع مانع ساخت و تکمیل این واحدها خبر داد و گفت: متقاضیان باید نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند.

    وی افزود:‌ در 14 شهر جدید کشور 47 هزار و 304 واحد مسکن مهر توسط هسا در دست ساخت است که پیشرفت فیزیکی واقعی این پروژه‌ها حدود 71 درصد است.

    وی با بیان این‌که از 47 هزار و 304 واحد مسکن مهر هسا 13 هزار و397 واحد افتتاح شده است، تصریح کرد:‌ حدود 13 هزار و 300 واحد در حال فعالیت نسبی است، ضمن آن‌که از واحدهای افتتاح نشده حدود 16000 واحد بدون متقاضی هستند.

    وی با بیان این‌که در شهرهای جدید کشور از محل تسهیلات بیش از 1014 میلیارد تومان به سازنده پرداخت شده است، اظهار کرد: این در حالی است که از محل آورده متقاضیان 433 میلیارد تومان به سازنده پرداخت شده است.

    عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران با تاکید بر این‌که متقاضیان باید نسبت به تکمیل آورده خود در راستای تسریع ساخت، تکمیل و افتتاح واحدهای مسکن مهر اقدام کنند، گفت: با توجه به پیشرفت کُند واحدهای مسکن مهر هسا، با مدیران این شرکت جلسات مستمری را برگزار کرده‌ایم و آنها مشکلات خود را در این زمینه مطرح کرده‌اند.

    غراوی با تاکید بر این‌که یکی از موانع تسریع ساخت واحدهای مسکن مهر هسا عدم واریز سهم آورده از سوی متقاضیان است، افزود: از مجموع واحدهای مسکن مهر هسا، 20 هزار و 450 واحد دارای شبکه آب،‌22764 واحد دارای شبکه فاضلاب، 19 هزار واحد دارای شبکه توزیع برق و 15 هزار واحد دارای شبکه گاز هستند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو