مدیران خودروعصر اعتبار

اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار پروژه نهضت ملی مسکن تامین و موانع و قوانین دست وپاگیر در این زمینه برطرف شده است.

اراضی بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد پروژه‌های مسکن ملی تامین شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه در حال حاضر میزان اراضی در حال آماده‌سازی برای طرح‌های مسکن بیش از 41 هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و 500 هزار واحد است که تامین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی‌سابقه بوده است، گفت: عزم سازمان ملی زمین و مسکن برای تامین و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن جدی است و ادامه دارد.

    وی افزود: اولویت سازمان ملی زمین و مسکن در سال جدید انجام دقیق برنامه اجرایی تدوین شده پایان سال قبل است و همه موارد موجود در این برنامه مهم است.

    مالکی با بیان اینکه  هر تصمیمی که منجر به رونق و جهش تولید شود در اولویت کار سازمان ملی زمین و مسکن قرار خواهد داشت گفت:  تا حد امکان باید با حذف قوانین دست و پاگیر از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کرد.

    مالکی تصریح کرد: این حمایت از یک سو مایه دلگرمی آنها می‌شود و از طرف دیگر آنها مسئولان را حامی و پشتیبان خود در مسیر پرپیچ و خم تولید خواهند دید.

    پورسعیدخلیلی