مدیران خودروعصر اعتبار

تعداد قراردادهای رایگان اجاره به بیش از ۱۰۷ هزار فقره رسید

عصر ساختمان- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: تعداد قراردادهای اجاره با توجه به استقبال مستاجران به ۱۰۷ هزار فقره رسید.

تعداد قراردادهای رایگان اجاره به بیش از ۱۰۷ هزار فقره رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران  روز 21 بهمن ماه  بخش اجاره سامانه ایران املاک از دسترس  تهرانی ها خارج و سامانه  املاک و مستغلات «خودنویس» جایگزین آن شد.

    سامانه ای که از طریق آن تمامی مستاجران و موجران می توانند بدون مراجعه به سامانه، قرارداد خود را منعقد کنند و  مشاوران املاک هم با استفاده از این سامانه باید اقدام به ثبت قرارداد های مراجعه کنندگان خود کنند.

    طبق بررسی های صورت گرفته تا به امروز استقبال از این سامانه توسط مراجعه کنندگان خوب بوده است به طوریکه هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از زمان راه اندازی نسخه جدید سامانه املاک و مستغلات کشور ( سامانه خودنویس ) تا به امروز 107 هزار قرارداد اجاره در کشور به ثبت رسیده است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه  خوشبختانه با راه اندازی این سامانه همکاری مشاوران املاک در ثبت قرارداد اجاره مناسب بوده اظهار کرد: مشاوران املاک در کشور در حال پیوستن به سامانه سامانه املاک مستغلات(خودنویس) هستند.

    عباسی اظهار کرد: هم اکنون موجران و مستاجران می‌توانند به صورت مستقل و یا از طریق مشاوران املاک نسبت به انعقاد قرارداد اجاره و اخذ کد رهگیری رایگان از سامانه خودنویس اقدام کنند.

    عباسی تاکید کرد: این سامانه به صورت 24 ساعته در سراسر کشور حتی در ایام تعطیل، فعال است و موجران و مستجران می‌توانند پس از احراز هویت از طریق سامانه دولت من (SSO) قرارداد اجاره جدید خود را ثبت و کد رهگیری رایگان را  دریافت کنند.

    براساس این گزارش اکنون با رسیدن به اتمام سال با وجود آنکه  میزان جابه جایی ها کاهش پیدا کرده اما با رایگان شدن این سامانه استقبال خوب بوده است، به طوریکه طی دو روز 7 هزار قرارداد در این سامانه ثبت شده است و به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی از سال آینده، امکان  ثبت قراردادهای خرید و فروش هم در این سامانه امکان پذیر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو