مدیران خودروعصر اعتبار

رییس سازمان برنامه: طرح‌های باقی‌مانده مسکن مهر با جدیت در حال تکمیل است

عصر ساختمان- معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه یکی از ابتکارهای دولت سیزدهم را اتمام طرح های نیمه تمام که سال ها بدون اقدام مانده بودند برشمرد و گفت: طرح های مسکن مهر باقی مانده از سال های ۹۰ در وزارت راه و شهرسازی به طور جدی در حال تکمیل است.

رییس سازمان برنامه: طرح‌های باقی‌مانده مسکن مهر با جدیت در حال تکمیل است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا داود منظور عصر پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه در کرمان اظهار کرد: طرح های مسکن باقی مانده از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن، منابع مولدسازی و نیز بودجه عمومی تکمیل می شود.

    عصر امروز با حضور رییس سازمان برنامه برخی واحدهای مسکن مهر در منطقه حاجی آباد شهرستان کرمان که طی سال های اخیر معطل مانده بودند، افتتاح و به مالکان تحویل شدند.

    در جریان افتتاح این واحدها یکی از افراد به عملکرد پیمانکار و شرکت تعاونی سازنده، معترض بود که واحد وی با وجود اخذ وجه تحویل نشده که مسئولان توضیحات وی را شنیدند و گفتند موضوع را پس از کسب پاسخ طرف مقابل، پیگیری می کنند.

    رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین اضافه کرد: تعداد مدارس خیرساز درحال تکمیل استان کرمان قابل توجه است و تقریبا امسال هر روز سه کلاس درس به بهره برداری رسیده است.

    منظور یادآور شد: امیدواریم با سرعت گرفتن افتتاح مدارس به‌ویژه مدارس خیرساز یا نیمه تمام، استانداردهای استان را به متوسط کشور ارتقا دهیم.

    معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان 700 تختخوابی بیمارستان شفا در کرمان آغاز شده است بیان کرد: این بیمارستان با پیگیری دانشگاه علوم پزشکی کرمان و از منابع مولدسازی دانشگاه ساخته می شود اما دولت در مراحل بعدی برای تکمیل و تجهیز آن کمک خواهد کرد.

    وی ادامه داد: در سال جاری بخش خصوصی بیش از 70 هزار میلیارد ریال و بخش خصوصی بیش از 60 هزار میلیارد ریال طرح در استان کرمان افتتاح کرده است.

    منظور با اشاره به اینکه سال آینده فقط از محل مصوبات سفر رییس جمهور تکمیل حدود 40 طرح را در استان در برنامه داریم یادآور شد: در یک ماه آتی 15 هزار میلیارد ریال از منابع بودجه عمومی برای تکمیل طرح های تملک استان تخصیص پیدا می کند.

    رییس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: برای سال آینده هم 40 هزار میلیارد ریال برای طرح ها و مصوبات سفر رییس جمهور پیش بینی می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو