مدیران خودروعصر اعتبار

مصرف برق یک میلیون مشترک خانگی هوشمند کنترل می‌شود

عصر ساختمان- معاون هماهنگی توزیع شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) با تاکید بر لزوم هوشمندسازی و رویت‌پذیری مشترکان خانگی که ۲ برابر الگو برق مصرف می‌کنند، گفت: کنترل‌پذیری برای این مشترکان در صورت نیاز اجرا می‌شود و ۱.۵ میلیون مشترک برق در مناطق گرمسیر نیز هوشمند خواهد شد.

مصرف برق یک میلیون مشترک خانگی هوشمند کنترل می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «حمیدرضا پیر پیران» افزود: شرکت‌های توزیع برق باید موضوع شناسایی و کنترل پذیر کردن مصرف برق ادارات را برای تابستان 1403 در دستور کار جدی قرار دهند.

    وی، کنترل پذیری صنایع را از دیگر اقدام‌ها برشمرد و درباره بخش کشاورزی نیز خاطرنشان‌کرد: کنترل‌پذیری چاه‌های کشاورزی در اغلب نقاط کشور به اتمام رسیده است و فقط چهار شرکت توزیع برق در شمال کشور، حجم بالایی از مصارف کشاورزی را با قدرت‌های پایین تحت پوشش دارند که باید در دستور کار کمیته هوشمندسازی قرار بگیرد.

    معاون هماهنگی توزیع توانیر تاکید کرد: تا پایان امسال کنترل پذیری چاه‌های کشاورزی باید تکمیل شود.

    پیر پیران، رویت پذیری دیزل‌ژنراتورها و کنترل پذیری واحدهای تجاری با مصرف بالا را نیز در اولویت برنامه‌های هوشمندسازی بخش توزیع برق عنوان کرد که در دستور کار کمیته های هوشمندسازی شرکت‌هایی توزیع قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی