مدیران خودروعصر اعتبار

به دنبال تامین بیش از ۱۰۰ هزار مسکن برای فرهنگیان هستیم

عصر ساختمان- وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال همکاری برای رسیدن به یک الگوی واحد برای تامین بیش از ۱۰۰ هزار مسکن برای فرهنگیان هستیم.

به دنبال تامین بیش از ۱۰۰ هزار مسکن برای فرهنگیان هستیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش درباره تاکید رئیس جمهور بر تامین مسکن معلمان گفت: با وزیر راه و شهرسازی در حال تدوین برنامه هستیم و پیش بینی ما این است که اگر با وزیر راه و شهرسازی بتوانیم به تفاهم برسیم در همین ماه مهر تفاهم نامه مسکن را امضا خواهیم کرد و این یک اقدام دو طرفه است.

    وی با بیان اینکه تامین مسکن فرهنگیان در تهران با کمک شهرداری انجام خواهد شد، ادامه داد: در حال همکاری برای رسیدن به یک الگوی واحد برای اجرای تامین بیش از 100 هزار مسکن برای فرهنگیان هستیم که هنوز به آن الگوی واحد نرسیده‌ایم.

    صحرایی درباره شرایط معلمانی که به آن‌ها مسکن تعلق خواهد گرفت، اظهار کرد: به معلمانی که در سامانه وزارت راه و شهرسازی شرایطشان «سبز» باشد، یعنی قبلا خانه نگرفته‌اند و اکنون نیز ملکی به نامشان نیست، مسکن تعلق می‌گیرد چون این امر قاعده وزارت راه و شهرسازی است و ما نیز طبق قاعده این وزارتخانه اقدام خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی