مدیران خودروعصر اعتبار

انجام کارهای بزرگ در قانون جهش تولید مسکن

عصر ساختمان- رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تفکیک وزارت راه و شهرسازی گفت: با وجود دشواری کار، اگر اراده وجود داشته باشد و شخص توانمندی پای کار باشد امور محوله به درستی صورت می‌گیرد.

انجام کارهای بزرگ در قانون جهش تولید مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمدرضا رضایی در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی با اینکه به عنوان خادم زوار انتخاب شده‌اید جای تبریک دارد و این سعادت نصیب کمتر کسی می‌شود، اظهار کرد:پروژه اربعین حسینی نماد همدلی ملت بزرگ ایران بود و در این راستا تقدیر از مجموعه وزارت راه و شهرسازی که در کنار سایر دستگاه‌ها خدمت‌رسانی کرده است، ضرورت دارد.

    وی ادامه داد: از مردم عزیز ایران اسلامی نیز قدردانی می‌کنم که برنامه سفر را طوری تنظیم کردند که در مدت دو هفته نظم و انسجام حمل و نقل، قابل برنامه ریزی شود.

    وی بیان کرد: انصافاً در ایام اربعین نظم و انظباط و پیش‌بینی‌های بسیار خوبی صورت گرفت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی از ماه‌ها قبل با دستور وزیر راه و شهرسازی کار خود را آغاز کردند، به طوری که وزیر نیز شخصا موضوعات مختلف را پیگیری می‌کرد.

    وی یادآور شد: تردد به مشهد نشان‌دهنده آن بود که اراده ای قوی در وزارتخانه وجود دارد و من به سبب مسؤلیت در کمیسیون عمران و حضور 16 ساله در مجلس،معتقدم امسال کار بسیار متفاوتی نسبت به سال های گذشته انجام شد.

    رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفکیک حوزه مسکن و شهرسازی و حوزه حمل و نقل تصریح کرد: با وجود دشواری کار، اگر اراده وجود داشته باشد و شخص توانمندی پای کار باشد امور محوله به درستی صورت می‌گیرد.

    رضایی اضافه کرد:  علاوه بر موارد یادشده هماهنگی بین اجزای وزارتخانه ضرورت دارد که طبق رصد مجلس شورای اسلامی و کمیسیون عمران بر این موضوع صحه می‌گذاریم.همچنین کارهای بزرگی در خصوص قانون جهش تولید مسکن به خوبی در حال انجام است و امیدواریم شرایط به همین منوال پیش رود.

    وی همچنین با بیان اینکه مشکلاتی نیز مانند عدم نوسازی ناوگان از سال‌ها قبل وجود دارد، گفت: اما آینده متعلق به مردم ایران است، در این خصوص می‌توان گفت با وجود این که امسال بیش از 4میلیون زائر داشته ایم، سال‌های آینده رو به افزایش است

    وی تشریح کرد: در برنامه هفتم توسعه نیز طی نشست‌های صورت گرفته، با همدلی میان مجلس و وزارت راه و شهرسازی حتما شرایط مناسب تری را شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی