مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی مطرح کرد

آغاز پرداخت تسهیلات خرید مسکن در خراسان شمالی در ۱۲ شعبه

عصر ساختمان:مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی از آغاز پرداخت تسهیلات خرید مسکن در خراسان شمالی در ۱۲ شعبه خبر داد.

آغاز پرداخت تسهیلات خرید مسکن در خراسان شمالی در ۱۲ شعبه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مجید اسدی فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عموم متقاضیان خرید مسکن برای دریافت تسهیلات 60 و 50 میلیون تومانی می‌توانند به شعب این بانک در سراسر استان مراجعه کنند.

    وی با یادآوری اینکه با خرید اوراق مسکن، سقف تسهیلات این بانک در مراکز استان‌ها و شهرهای بیش از 200 هزار نفر 50 میلیون تومان است بیان داشت: متقاضیان با استفاده از تسهیلات 10 میلیون تومانی جعاله می‌توانند از وام 60 میلیون تومان برای خرید مسکن استفاده کنند.
    اسدی‌فر سقف تسهیلات این بانک برای خرید مسکن در شهرهای زیر 200 هزار نفر را هم برشمرد و گفت: اساسا سقف تسهیلات این بانک با ارائه اوراق مسکن در این شهرها، 40 میلیون تومان است که البته با تسهیلات جعاله سقف آن به 50 میلیون تومان می‌رسد.
    به گفته مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی سود ارائه این تسهیلات 18.5 درصد است.

    وی با یادآوری اینکه هم اکنون میزان سود تسهیلات بانک‌ها 21 درصد تعیین شده است گفت: با این وجود بانک مسکن به عنوان یک بانک تخصصی این تسهیلات را با سود 18.5 درصدی به متقاضیان پرداخت می‌کند.

    مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی بیان داشت: زمان بازپرداخت این تسهیلات تا 12 سال است.

    وی همچنین میزان اقساط این تسهیلات را برشمرد و توضیح داد: در این روش افراد متقاضی به منظور بازپرداخت اقساط تسهیلات 40 میلیون تومانی به روش ساده باید 693 هزار تومان، پلکانی ساده 578 هزار تومان و پلکانی دوره‌ای پنج ساله 621 هزار تومان پرداخت کنند.
    به گفته اسدی‌فر متقاضیانی که تسهیلات 50 میلیون تومانی استفاده کرده‌اند هم به روش ساده 866 هزار تومان، پلکانی ساده 723 هزار تومان و پلکانی پنج ساله 746 هزار تومان باید اقساط پرداخت کنند.

    وی همچنین یک سوم از پرداخت مجموع تسهیلات بانک‌ها را مربوط به بانک مسکن عنوان کرد و گفت: این نشان از جایگاه بانک مسکن در بین 10 بانک دولتی در پرداخت تسهیلات است.

    اسدی‌فر در عین حال بالا بودن معوقات بانکی مربوط به بانک مسکن را از مشکلات عنوان کرد.

    مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان شمالی تصریح کرد: بیشترین معوقات بانک مسکن مربوط به مسکن روستایی بوده که بانک مسکن برای دریافت مطالبات اهتمام لازم را دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو