مدیران خودروعصر اعتبار

قبض برق ۱۶ درصد مشترکان خانگی رایگان شد

عصر ساختمان- تلاش برای نهادینه‌سازی فرهنگ مصرف بهینه برق یکی از اقدام‌های دولت سیزدهم است که با اختصاص پاداش این تلاش بهتر به نتیجه رسیده است به طوری که ۱۶ درصد مشترکان، قبض برق رایگان دریافت کرده‌اند.

قبض برق ۱۶ درصد مشترکان خانگی رایگان شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، دولت سیزدهم وارث ناترازی تولید و مصرف برق بود که از سال‌های قبل باقی‌مانده بود.

بر این اساس و باهدف کاهش این ناترازی‌ها از یک سو و تشویق مردم به بهینه مصرف‌کردن وزارت نیرو امسال طرح پاداش صرفه‌جویی را که سال گذشته دامنه آن مخصوص مشترکان کم‌مصرف بود، گسترش داد تا همه مشترکان و حتی مشترکان پر مصرف را در برگیرد.

طرح پاداش سراسری صرفه‌جویی در مصرف برق از ابتدای خرداد به اجرا درآمده و تا آخر شهریور ادامه دارد.

در همین رابطه مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و امور مشتریان شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: مشترکان همچنان می‌توانند با کاهش مصرف خود نسبت به دوره مشابه پارسال از پاداش صرفه‌جویی برق بهره‌مند شوند.

عبدالامیر یاقوتی ادامه داد: بیش از 16 درصد مشترکانی که مشمول پاداش طرح مدیریت مصرف برق شده‌اند، قبض برق رایگان دریافت کرده‌اند و حتی در برخی موارد بستانکار شده‌اند.

وی افزود: از همه مشترکان برای همراهی و همکاری در تابستان سخت امسال تشکر می‌کنیم و با صرفه‌جویی هوشمندانه‌ای که رقم خورد توانستیم برق مطمئن و پایدار برای همه مشترکان فراهم کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت انرژی و امور مشتریان توانیر گفت: باتوجه‌به استمرار هوای گرم، امیدواریم همکاری مردم تداوم یابد.

یاقوتی گفت: استان‌های آذربایجان، قزوین و استان‌های جنوبی بیشترین همکاری را در زمینه کاهش مصرف برق داشته‌اند.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی