مدیران خودروعصر اعتبار

با تکمیل ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر صورت می‌گیرد

بسته‌شدن پرونده مسکن مهر استان اردبیل تا پایان امسال

عصر ساختمان- معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره‌برداری ۴ هزار و ۵۰۰ مسکن مهر باقی‌مانده تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته خواهد شد.

بسته‌شدن پرونده مسکن مهر استان اردبیل تا پایان امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی آذرنژاد صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت در اردبیل اظهار کرد: تاکنون 50 درصد تخصیص اعتبارات را شاهد بودیم به طوری که 12 میلیارد تومان منابع اعتباری برای اجرای پروژه‌های عمرانی تخصیص یافته که بخشی از پروژه‌های زیربنایی در مجتمع‌های مسکن مهر در حال انجام است.

    وی با اشاره به تکمیل سد کوثر و افتتاح آن در روزهای آینده بیان کرد: در شمال استان اردبیل نیز پروژه عظیم پایاب سد خداآفرین در حال اجرا بوده و سعی بر مدیریت درست و صحیح اجرای این پروژه‌ها است.

    معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با تکمیل و بهره‌برداری 4 هزار و 500 مسکن مهر باقی‌مانده تا پایان امسال پرونده مسکن مهر در استان اردبیل بسته خواهد شد.

    آذرنژاد با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام به این زودی‌ها تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، افزود: سال‌های سال طول می‌کشد تا این پروژه‌ها تکمیل و بهره‌برداری شود اما تلاش دولت بر این است تا همه ساله پروژه‌های نیمه تمامی که پیشرفت 50 درصد به بالا دارند در اولویت تکمیل و راه‌اندازی قرار دهند که در این باب پروژه‌های راه روستایی، آسفالت راه‌های اصلی تکمیل سدها بیمارستان‌ها و پروژه‌های آبرسانی در اولویت جدی قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه در گرامیداشت هفته دولت وظیفه همه دستگاه‌ها است تا عملکرد یک سال گذشته خود را به گوش مردم برسانند، بیان کرد: قطعاً این گزارش‌دهی امیدواری‌ها را در جامعه افزایش می‌دهد به طوری که ما در هفته دولت هم شخص استاندار و هم معاونان با سفر به شهرها و مناطق مختلف استان سعی می‌کنیم تا پروژه‌های متعددی را افتتاح کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

    آذرنژاد سفر استاندار را به همه شهرستان‌ها و معاونان استاندار را برای افتتاح پروژه‌های شهری و روستایی یادآور شد و گفت: در این هفته 488 پروژه با 655 میلیارد تومان در حال افتتاح است که بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها را پروژه‌های سفر تشکیل می‌دهد.

    معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: مهمترین این پروژه‌ها گازرسانی به روستاها ، اجرای پایاب سد خداآفرین و ناحیه عمرانی به مساحت 6 هزار و 500 هکتار در تبدیل اراضی دیم به آبی است و همچنین تکمیل زیرساخت‌های مخابراتی به ارزش 107 میلیارد تومان است که زمینه بهره‌برداری از آنها فراهم می‌آید.

    آذرنژاد یادآور شد: در این هفته پروژه‌های شهرداری نیز به ارزش 115 میلیارد تومان تکمیل و افتتاح شده و قرار است تا پایان هفته دولت این پروژه‌ها تکمیل و زمینه بهره‌برداری از آنها نیز فراهم آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی