مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

توافق برای افزایش قیمت تا دو میلیون تومانی مسکن مهر پرند و پردیس به شرط تحویل کلید

عصر ساختمان:علی‌رغم اینکه مجلس مخالف رشد قیمت مسکن مهر است،اما به هر حال مقرر شده است متقاضیان برای کمک به تکمیل واحدهای مسکن مهر در پرند و پردیس یک تا دو میلیون تومان به شرط تحویل کلید واحد مسکونی پرداخت کنند.

توافق برای افزایش قیمت تا دو میلیون تومانی مسکن مهر پرند و پردیس به شرط تحویل کلید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علیرضا خسروی در پاسخ به این سئوال که نتایج جلسه روز گذشته وضعیت واحدهای مسکن مهر در کمیسیون عمران به کجا رسید،گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور فرمانداران، معاون فنی استانداری تهران، مدیرعامل پرند و پردیس ، مسئولان ارشد وزارت نیرو و شرکت گاز و نمایندگان متقاضیان مسکن مهر در کمیسیون عمران مجلس برگزار شد بحث سرعت دادن به تکمیل واحدهای مسکن مهر و تامین خدمات زیربنایی مطرح شد و به نتایجی هم رسیدیم.

    وی ادامه داد: در این جلسه مسئولان دولتی اعلام کردند که 5 هزار میلیارد تومان در کل کشور نیاز داریم که اگر این مبلغ را به ما پرداخت کنند،می‌توانیم خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر را تامین کنیم.

    خسروی اضافه کرد: همچنین بحثی مطرح شد که 1000میلیارد تومان را بانک مسکن که با شهرهای جدید توافقنامه‌ای را مبادله کرده‌اند تامین و پرداخت کند.

    نماینده مردم سمنان گفت: براساس این توافقنامه مقرر شده است که شهرهای جدید زمین در اختیار بانک مسکن قرار بدهد البته این موضوع هنوز به دلیل صادر نشدن مجوز از سوی بانک مرکزی عملیاتی نشده است، بنابراین تا پس از در اختیار گرفتن زمین و تحویل آن به بانک مسکن، 1000 میلیارد تومان به شهرهای جدید پرداخت شود و آنها نیز این مبلغ را برای تامین زیرساخت هزینه کنند.

    وی افزود: رقمی که خود شرکت‌های سازنده و رقمی که شهرهای جدید مد نظر خود داشتند یک تفاوتی داشت و قرار شد این‌ها رقم را نهایی کنند و ما به مردم اعلام کنیم.

    عضو کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به این سئوال که یعنی متقاضیان مسکن مهر باز هم باید منتظر افزایش قیمت باشند و پول پرداخت کنند، گفت: یک رقم یک تا دو میلیون تومانی را به شرط اینکه کلید تحویل متقاضی شود.

    خسروی در پاسخ به این سئوال که آیا در این جلسه نمایندگان متقاضیان مسکن مهر این افزایش قیمت را پذیرفته‌اند، گفت: نمایندگان متقاضیان مسکن مهر در این جلسه این موضوع را پذیرفته‌اند و مقرر شد تا در جلسه هفته آینده که تقریباً خصوصی‌تر است بحث قیمت نهایی و مبالغی که مردم در فواصل مختلف واریز کرده‌اند و قراردادی که دارند این دو با هم یکسان شود تا مشخص شود مابه‌التفاوت آن چقدر است.

    وی در پاسخ به این سئوال که مجلس چطور؟ آیا مجلس هم قبول دارد که متقاضیان مسکن مهر باید بازهم پول بیشتری پرداخت کنند، اظهار داشت: مجلس این موضوع را قبول ندارد اما به هر حال چاره‌ای نیست و باید به نوعی پرونده مسکن مهر بسته شود.

    وی افزود: این موضوع افزایش قیمت مسکن مهر مربوط به واحدهای مسکن مهر پرند و پردیس که تاکنون واگذار نشده است، خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی