مدیران خودروعصر اعتبار

عصر ساختمان بررسی کرد:

نمایشگاه تخصصی ساختمان روسیه دروازه ورود به بازار بین المللی

عصر ساختمان- نمایشگاه تخصصی ساخت و ساز مسکو(OCM) رویدادی مهم برای فعالان صنعت ساختمان محسوب می شود . از این رو به مزایای حضور در این نمایشگاه و تاثیرات آن در صنعت ساختمان پرداختیم.

نمایشگاه تخصصی ساختمان روسیه دروازه ورود به بازار بین المللی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر ساختمان»،غرفه داران و بازدیدکنندگان عقیده دارند این نمایشگاه دارای فضای تجاری لذت بخش و محیط کاری موثراست. برگزارکنندگان آن نهایت تلاش را دارند که شرکت کنندگان به انتظارات و اهداف مورد نظر خود دست یابند. نمایشگاه همه ساله در تعداد غرفه داران و بازدیدکنندگان دارای رشد ثابت بوده، طراحی غرفه و نمایشگاه جذاب تر شده شده و غرفه داران از روش های جالب تر ساخت، مواد و طراحی کارآمد استفاده می کنند. بازار ساخت و ساز در حال رشد روسیه تولیدکنندگان را طی سال ها به خود جذب نموده است. این مسئله در دوره های گذشته نمایشگاه قابل مشاهده است چنانکه چندین تولیدکننده خارجی چندبار در آن شرکت داشتند.
    نمایشگاه مسکو را می توان به چند دسته تقسیم کرد: سازه های بتنی و بتن تقویت شده، سیمان، آهک و گچ مخلوط های خشک، سازه های فلزی، ورق پروفیل و صفحات ساندویچی، سازه های پیش ساخته، آجر، مواد دیرگداز،محصولات الوار و چوبی، سازه های شیشه ای و شفاف، پشت بام و مصالح پشت بام مواد عایق حرارتی، مواد عایق صوتی، فاضلاب، بست ها، داربست و در حوزه مصالح روکار و تزئینی، اجزاء داخلی، مصالح نمای ساختمان، رنگ و مواد لاکی، درب و پنجره ، اتصالات، مواد آب بندی، ضدزنگ و سایر مواد حفاظت کننده، مواد شیمیایی ساختمان، سقف کف، کف های یک تکه ریخته شده، صفحات پی وی سی و نئوپان دیوار، سنگ های طبیعی و مصنوعی، کاشی سرامیک برای نمای داخلی و بیرونی، نجاری ساختمان (تزئینات داخلی، قرنیز و غیره)
    این نمایشگاه در صنایع مهندسی هم بخش هایی برای حضور دارد از جمله میتوان به سرامیک و لوازم بهداشتی،میکسرهاف لوله آب، فاضلاب و گاز، شیرهای قطع و وصل، پمپ ها و بویلرها، تجهیزات گرمایش و آب گرم کن سیستم، گرمایش و شومینه، سیم و کابل برق، تجهیزات نصبی (پریز، جعبه، سوئیچر، کنتور)، مواد عایق الکتریکی، تهویه اشاره کرد.
    در این رویداد ساختمانی تجهیزات تولید مصالح ساختمانی و طراحی منظره نیز مورد توجه قرار گرفته است و فعالان این حوزه ساختمانی میتوانند در بخش ،خانه های سبز، برکه، فواره و آبشار مصنوعی، کلبه، زمین بازی، حصار، فضای سخت غرفه داشته باشند. همچنین تولید کنندگان ابزار، وسائل و لباس کار ساختمانی و کارخانجات بسته بندی و حمل و نقل نیز میتوانند از خدمات این نمایشگاه بهره ببرند.
    شایان ذکر است مانند سایر نمایشگاه های بین المللی رسانه ها و کتاب های تخصصی، خدمات اعتبار مالی، لیزینگ و بانکی سازمان های حرفه ای و عمومی نیز در این رویداد حضور دارند.
    از مزایای دیگر این نمایشگاه تخصصی بازدیدکنندگان دائم و بی شمار این رویداد است که هر ساله با حضور دراین نمایشگاه قرار داد های بسیار خوبی با شرکت کنندگان منعقد می کنند.
    ارائه محصولات  و تبلیغ شرکت خود ،آگاهی از آخرین پیشرفت های صنعت مصالح ساختمانی ،بهره مندی از فضای حرفه ای جهت ملاقات با تصمیم گیران و دیدارهای رو در رو و شکل دهی روابط تجاری باشرکای داخلی از سراسر روسیه و شرکت های کشورهای مشترک المنافع و بین المللی، شرکت در سمینارها و کنفرانس بعنوان بخشی از برنامه های همزمان این رویداد ،بهره مندی از روابط عمومی و فعالیت های تبلیغاتی گسترده در تلویزیون، رادیو و رسانه های چاپی مهم روسیه مهمترین حاصل شرکت در این نمایشگاه به شمار می رود. از ویژگی های دیگر این نمایشگاه می توان به همزمانی برگزاری آن با نمایشگاه سرامیک مسکو اشاره کرد.
    شایان ذکر است این رویداد روی اهداف تجاری شما تمرکز ویژه دارد. ترکیب نمایشگاه های تخصصی در یک مکان فرصتی منحصر به فرد برای فعالان جهت کسب سریع اطلاعات تجهیزات و فناوری های صنعت سرامیک فراهم می نماید. اهمیت این نمایشگاه مشخص است و در درجه اول  نیاز شرکت های روسی و کشورهای مشترک المنافع به تجهیزات جدید همچنین مدرن سازی شرکت های موجود است.
    از این رو برگزاری نمایشگاه برای تبادل اطلاعات، نمایش آخرین دستاوردهای تولید تجهیزات و مدرن سازی شرکت ها به فعالان این صنعت امکان می دهد از جدیدترین نوآوری های  ضروری برای اتخاذ تصمیمات راهبردی، مدام باخبر باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو