مدیران خودروعصر اعتبار

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران هشدار داد؛

آلونک سازی معتادان پشت ساختمان شهرداری

عصر ساختمان- به گفته عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران، زمین زراعی در پشت ساختمان شهرداری منطقه ۲۰ رها شد و در حال حاضر توسط معتادین و بزه کاران با ساخت آلونک هایی مورد استفاده قرار گرفته است.

آلونک سازی معتادان پشت ساختمان شهرداری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری« عصر ساختمان» به نقل از فارس، محسن پیرهادی تعیین تکلیف ساختمان متروکه سینما مرمر در منطقه 20 را یکی از مهمترین خواسته های شورایاری و هیئت امنای این محله برشمرد و بیان داشت: ساختمان سینما مرمر در ابتدای خیابان زکریای رازی واقع شده که بیش از 30 سال بلااستفاده رها شده است.

    پیرهادی در ادامه افزود: این ساختمان به عنوان سینما در قبل از انقلاب بنا شد و با توجه به اینکه سینماها در آن زمان تحت مدیریت و خط دهی رژیم فاسد پهلوی به منظور اشاعه ابتذال استفاده می شده و از آنجا که شهرری قطب مذهبی پایتخت بوده و هست و همچنین وجود پربرکت مردم متدین و انقلابی شهرری، این مسئله در آن دوره انجام نشد.

    پیرهادی ادامه داد: ولیکن پس از سالها نیز به دلایلی از این ساختمان بهره برداری نشد. طبق بررسی بعمل آمده این مرکز در حال حاضر تحت تملک کمیته امداد امام خمینی(ره) است و به دلیل عدم رسیدگی، این بنا به صورت متروکه درآمده و حتی قسمتی از دیوار پیرامونی ساختمان در یکی از کوچه های فرعی تخریب شده بود و مأمن معتادان و بزه کاران شده بود که با پیگیری های شورایاری و شهرداری، محل ورود معتادین مسدود شد.

    وی ادامه داد با توجه به مالکیت کمیته امداد بر این ملک، این ارگان با ساماندهی این ملک می توانست از این مجموعه جهت تأمین بخشی از هزینه ها و کمک رسانی به مددجویان، ولو اندک، بهره مند شود و حتی از این ساختمان جهت کارآفرینی برای مددجویان استفاده کند و یا اینکه در آن مجموعه فرهنگی احداث کند که با این اقدام، مشکلات و اختلال بصری پیش آمده نیز مرتفع می شود.

    عضو هیئت رئیسه شورا، ساماندهی و تعیین تکلیف زمین بایر واقع در خیابان ورامین، کوچه شهید جورکشان را از دیگر خواسته های اهالی عنوان کرد و افزود: طبق بررسی های بعمل آمده، ملک متعلق به یکی از ارگان های دولتی است که به دلیل عدم رسیدگی، این زمین در حال حاضر محل انباشت زباله شده که طی مکاتبه ای، از شهرداری خواستار پیگیری موضوع و رفع این مشکل شده ایم.

    پیرهادی عدم تعیین تکلیف زمین زراعی واقع در پشت ساختمان شهرداری ناحیه یک شهرداری منطقه 20 را از دیگر مشکلات این محله عنوان کرد و ادامه داد: این زمین در طرح احداث خیابان قرار دارد که بدلیل عدم تملک توسط شهرداری و رهاشدن زمین توسط مالک، در حال حاضر توسط معتادین و بزه کاران با ساخت آلونک هایی مورد استفاده قرار گرفته است، که می بایست اقدام لازم توسط نیروی انتظامی تهران بزرگ به منظور جمع آوری معتادین و همچنین اقدام لازم توسط شهرداری به منظور تعیین تکلیف و ساماندهی این زمین بعمل آید.

    پیرهادی در پایان بیان داشت احداث میدان میوه و تره بار نیز از دیگر خواسته های اهالی محله مذکور است و به منظور توزیع متوازن امکانات رفاهی در شهر بویژه در محلات کم بضاعت، می بایست این موضوع توسط سازمان میادین شهرداری پیگیری و اقدام شود.

    وی افزود: تمامی خواسته ها و مشکلات محله اقدسیه از شورایاری و هیئت امنای این محله اخذ شد و مکاتبات لازم با شهردار تهران و معاونت های مربوطه و ارگانهای ذیربط صورت پذیرفته است و پیگیری موارد مطروحه در کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، در دست اقدام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو