مدیران خودروعصر اعتبار

۷۵۱ واحد مسکن مهر در خراسان‌جنوبی تحویل متقاضیان می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌جنوبی، با بیان اینکه۷۵۱ واحد مسکن مهر در استان تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: از این تعداد ۳۵۱ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار و ۴۰۰ واحد در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر است.

۷۵۱ واحد مسکن مهر در خراسان‌جنوبی تحویل متقاضیان می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا ، با اشاره به اینکه تمامی پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت 430 کیلومتر با اعتبار هزینه شده 82 میلیارد تومان است، اظهار کرد: در هفته دولت امسال از  25 پروژه راه روستایی شامل احداث و آسفالت 135 کیلومتر راه روستایی، بهره‌برداری می‌شود.

    وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون هر شش روز یک پروژه راه روستایی در استان احداث شده، که طی این مدت بالغ بر 651 خانوار از راه آسفالته برخوردار شده‌اند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان، با بیان اینکه از ابتدای امسال تا هفته دولت 14 کیلومتر از باند دوم محور "بیرجند- زاهدان" ، "بیرجند - قاین" و "بیرجند – دیهوک" بازگشایی شده است، افزود: 16 کیلومتر در محور فردوس، بجستان و 15 کیلومتر در محور دیهوک راور آسفالت آن تکمیل شده است.

    جعفری احداث و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی به وسعت 45کیلومتر در شهرهای شهداد، آبگرم، منطقه ویژه، طبس و دیهوک و روکش راه‌های استان به طول 250 کیلومتر در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی را از جمله اقدامات انجام شده از ابتدای سال تاکنون دانست.

    وی از پیشرفت 74 درصدی پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به استان خبر داد و گفت: در این قالب 65 کیلومتر از  محور "بیرجند- زاهدان"  و  "بیرجند- مشهد" آماده سازی و 33 کیلومتر آن نیز آسفالت شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان، با اشاره به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: 199 کیلومتر راه تعهد اقتصاد مقاومتی امسال مربوط به استان خراسان‌جنوبی است.

    جعفری با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز پروژه‌های اقتصاد مقاومتی 92 میلیارد تومان بوده است، خاطر نشان کرد: از مجموع پروژه‌های اقتصاد مقاومتی170 کیلومترمربوط به باند دوم و 29 کیلومتر احداث راه اصلی و فرعی است.

    وی از تحویل 751 واحد مسکن مهر استان در هفته دولت خبر داد و یادآور شد:  برای بهره‌برداری از این واحدها بالغ بر 34 میلیارد تومان هزینه شده که از این میزان 19 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و 15 میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان تامین شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی