مدیران خودروعصر اعتبار

قائم مقام وزیر راه:

پرونده مسکن مهر بافت‌‌فرسوده اردیبهشت ۹۵ مختومه می‌شود

عصر ساختمان:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از اتمام پروژه‌های مسکن مهر بافت‌های فرسوده کشور در اریبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۹۵ درصد است.

پرونده مسکن مهر بافت‌‌فرسوده اردیبهشت ۹۵ مختومه می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، احمد اصغری مهرآبادی، افزود:‌ حدود 270 هزار مسکن مهر در بافت‌های فرسوده کشور در حال ساخت بوده که پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها حدود 95 درصد است.

    وی با بیان این‌که 250 هزار واحد این پروژه‌ها در مرحله اتمام سفت‌کاری قرار دارد، تصریح کرد:‌ حدود 230 هزار واحد مسکن مهر بافت‌های فرسوده در مرحله اتمام نازک‌کاری قرار دارند.

    وی همچنین با اشاره به این‌که 225 هزار واحد مسکن مهر بافت فرسوده تاکنون افتتاح شده است، یادآور شد:‌برای ساخت این واحدها از وام‌های مسکن مهر استفاده نشده و تسهیلات پرداخت شده به این واحدها با سود 12 درصدی بوده است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌ریزی برای مختومه کردن پرونده مسکن مهر بافت‌های فرسوده گفت: 40 هزار واحد باقیمانده اردیبهشت سال آینده افتتاح می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی