مدیران خودروعصر اعتبار

۲۵ پروژه راه روستایی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از بهره برداری ۲۵ پروژه راه روستایی استان طی هفته دولت خبر داد.

۲۵ پروژه راه روستایی در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر ، مهدی جعفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دولت امسال از  25 پروژه راه روستایی شامل احداث و آسفالت 135 کیلومتر راه روستایی، به بهره برداری می رسد.

    وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون هر شش روز یک پروژه راه روستایی در استان احداث شده است، بیان کرد: طی این مدت بالغ بر 651 خانوار از راه آسفالته برخوردار شده اند.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از  احداث و بهسازی 45 کیلومتر راه اصلی و فرعی در این مدت خبر داد و گفت: همچنین در این مدت 250 کیلومتر از  راه های اصلی – فرعی و روستایی استان روکش آسفالت شده اند.

    بهره برداری از 430 کیلومتر راه در هفته دولت

    به گفته جعفری در مجموع طی هفته دولت امسال 430 کیلومتر پروژه راه با اعتباری بالغ بر 82 میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد.

    جعفری از تحویل 751 واحد مسکن مهر استان در هفته دولت خبر داد و گفت:  از این تعداد 351 واحد در شهرهای بالای 25 هزار خانوار  و 400 واحد در شهرهای زیر 25 هزار خانوار خواهد بود.

    وی بیان داشت: برای بهره برداری از این واحدها بالغ بر 34 میلیارد تومان هزینه شده که از این میزان 19 میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی و 15 میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان تامین شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی پروژه های مصوب سفر  هیئت دولت به استان اشاره کرد و گفت: در این قالب 65 کیلومتر از  محور بیرجند- زاهدان و  بیرجند- مشهد آماده سازی و 33 کیلومتر آن نیز آسفالت شده است.

    جعفری با بیان اینکه 35 کیلومتر از محور دیهوک-راور-فردوس-بجستان نیز آماده سازی شده است، عنوان داشت: از این میزان 27 کیلومتر آسفالت شد.

    اتمام مصوبات سفر در حوزه باندهای دوم تا پایان سال

    وی از پیشرفت 74 درصدی پروژه های مصوب سفر خبر داد و گفت: در مجموع از پروژه های مصوب سفر 60 کیلومتر آسفالت و 23 کیلومتر آماده آسفالت شده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد: تعهدات سفر ریاست جمهور تا پایان سال 95 در باندهای دوم به اتمام برسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار