مدیران خودروعصر اعتبار

۱۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های روستایی قرچک هزینه شده است

عصر ساختمان- بخشدار مرکزی شهرستان قرچک گفت: طرح ها و پروژه های متعددی با اعتباری بالغ بر۱۵۲ میلیارد ریال در سطح روستاهای قرچک اجرایی شده است.

۱۵۲ میلیارد ریال اعتبار برای طرح های روستایی قرچک هزینه شده است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر ، حسین عباسی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به این نکته که هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات ارائه شده در حوزه های گوناگون است، اظهار داشت: به برکت استقرار نظام اسلامی، خدمات متعددی در حوزه های گوناگون به مردم ارائه شده است.

    بخشدار مرکزی قرچک افزود: مردم باید از خدمات ارائه شده از سوی مسئولان و ادارات و ارگان های مختلف اطلاع پیدا کنند و هفته دولت، این فرصت ارزشمند را در اختیار نهادهای گوناگون قرار می دهد.

    وی ادامه داد: دولت یازدهم توجه ویژه ای را به مناطق روستایی داشته و شهرستان قرچک نیز از این قاعده مستثنی نبوده است و امروز شاهد انجام فعالیت های خوبی در سطح روستاهای این شهرستان هستیم.

    عباسی گفت: پروژه ها و طرح های متعددی با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی در روستاهای قرچک اجرایی و یا در حال اجرا بوده که این امر خدمت رسانی به مردم روستا را مطلوب تر از گذشته کرده است.

    وی با تقدیر از زحمات و تلاش های دهیاران و اعضای شورای های اسلامی روستاهای قرچک عنوان کرد: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها به عنوان بازوی توانمند مسئولان محسوب می شوند و با تعامل و همکاری انجام شده، اقدامات خوبی برای برطرف کردن مشکل روستاهای قرچک برداشته شده است.

    عباسی افزود: تلاش داریم تا از ظرفیت ها و پتانسیل روستاهای شهرستان قرچک در حوزه های مختلف استفاده کنیم، چرا که اعتقاد داریم که روستاهای منطقه از استعداد بالایی برخوردار هستند.

    بخشدار مرکزی قرچک با اشاره به پروژه های انجام شده در روستاهای شهرستان یادآور شد: 29 طرح برای بهسازی معابر و پروژه های عمرانی از سوی دهیاری های بخش مرکزی اجرا شده است.

    عباسی تأکید کرد: اجرای شش طرح هادی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، 10 طرح بهسازی و تجهیز راههای روستایی از سوی اداره راه و شهرسازی و هفت طرح و پروژه برای احداث، تعمیرات و بازسازی مدارس از سوی اداره آموزش و پرورش در روستاهای این شهرستان اجرا شد.

    وی افزود: اجرای 18 طرح برق رسانی و 14 طرح مخابراتی، سه طرح زهکشی و احداث کانال از سوی اداره جهاد کشاورزی، یک طرح اصلاح شبکه های آبرسانی از سوی امور آب و فاضلاب روستایی، دو طرح بازسازی و تجهیز مراکز بهداشتی از سوی شبکه بهداشت و درمان و 164 طرح خرید و بازسازی مسکن نیز در روستاهای قرچک اجرایی شده است.

    عباسی ادامه داد: اعطای 153 کمک هزینه ازدواج و جهیزیه جوانان و182 وام خودکفایی و اجرای 959 خدمات فرهنگی و آموزشی ویژه دانشجویان و دانش آموزان روستایی، اعطای 146 وام ضروری و قرض الحسنه، چهار هزار و 261 مورد هزینه درمان، هفت هزار و 502 طرح مشارکت های مردمی و 401 طرح آموزش و اشتغال از دیگر طرح ها و پروژه های مهم شهرستان قرچک در حوزه روستایی است.

    بخشدار مرکزی قرچک گفت: این طرح ها و پروژه ها با اعتبار بیش از 152 میلیارد ریال در سطح روستاها به اجرا درآمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو