مدیران خودروعصر اعتبار

«فروش یکجا» در بازار مسکن تهران

عصر ساختمان- معاملات مسکن در حالی آخرین ماه از فصل طلایی جابه‌جایی‌ها – تابستان- را آغاز کرده که بازار خرید و فروش ملک این روزها شاهد حضور پررنگ‌تر سازندگان برای فروش «یکجا»ی آپارتمان‌های آماده خود است.

«فروش یکجا» در بازار مسکن تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، اگرچه هم‌اکنون عمده عرضه آپارتمان به بازار فروش ملک، معطوف به تک واحدها است، اما با شروع آخرین ماه از فصل تابستان – شهریور – برخی سازندگان عرضه یکجای واحدهای مسکونی آماده خود را به بازار مسکن آغاز کرده‌اند.

    سازندگان مسکن که طی ماه‌های اخیر تحت تاثیر خروج بازار معاملات ملک از حالت رکود عرضه تدریجی واحدهای خود را به بازار فروش آغاز کرده بودند، هم اکنون با ادامه حرکت معاملات ملک در فاز پیش رونق حجم بیشتری از این واحدها را به متقاضیان خرید آپارتمان معرفی کرده‌اند. این موضوع به خصوص در بازار واحدهایی که مطابق با الگوی مصرفی خانوار‌ها به‌صورت کوچک متراژ یا میان‌متراژ – 45 تا 80 مترمربع – ساخته شده‌اند بیش از سایر آپارتمان‌ها به چشم می‌خورد.عرضه یکجای برخی پروژه‌های آماده و کلید نخورده به بازار مسکن در حالی این روزها نمود پررنگ‌تری در میان فایل‌های فروش آپارتمان پیدا کرده است که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند طی روزها و ماه‌های پیش رو این شکل از فروش مسکن در نتیجه رونق معاملات ملک افزایش خواهد یافت.

    عرضه یکجای آپارتمان‌های آماده هم اکنون بیشتر در مناطق مصرفی شهر تهران صورت می‌گیرد که طی سال‌های اخیر جزو پرتراکم‌ترین مناطق شهر تهران از نظر ساخت و ساز بوده‌اند. به‌عنوان مثال، روز گذشته سازنده ‌ای در محدوده اتوبان آهنگ، 4 واحد آپارتمان 44 متری خود را برای فروش یکجا به بازار مسکن معرفی کرده است.سازنده دیگری در سبلان جنوبی مجتمع آپارتمانی 4 طبقه‌ای خود را که در هر طبقه از آن یک واحد ساخته شده و هر واحد 52 مترمربع مساحت دارد، با شرایط فروش یکجا به بازار مسکن عرضه کرده است.مجتمع دیگری با برخورداری از واحدهای 47، 55 و 65 مترمربعی در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی واقع در خیابان باهنر نیز با همین شرایط به متقاضیان خرید آپارتمان معرفی شده است.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو