مدیران خودروعصر اعتبار

شهرداری دلایل ریزش پل صدر را پیگیری کند

عصر ساختمان- رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس نظرات کارشناسان از حدود ۱۲روزه گذشته تاکنون شاهد ریزش‌هایی در پل صدر بوده‌ایم که شهرداری باید رسیدگی به این موضوع را پیگیری کند.

شهرداری دلایل ریزش پل صدر را پیگیری کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل  شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هشتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به اظهارات فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار اداشت:‌ قرار بود  که بر اساس یک برنامه 5ساله به توسعه متوازن کشور بپردازیم، اما شاهدیم که تاکنون در عمل چنین اتفاقی در کشور رخ نداده است.

    وی با بیان اینکه یکی از دلایل مهاجرت به کلان شهرهای کشور به دلیل توسعه متوازن است، افزود: این موضوع نیاز به مطالعه جدی دارد، چراکه یکی از علت‌های آسیب‌های اجتماعی امروز کشور، فقر است.

    رئیس کمیته حمل و نقل  شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به اصل موضوع فقرزدایی از محرومیت می‌پردازد، تصریح کرد:‌ در حالیکه دستگاه‌های دیگر به معلول می‌پردازند به همین دلیل اگر بتوانیم فقر را ریشه یابی کنیم، می‌توانیم از بروز آسیب‌های اجتماعی هم جلوگیری کنیم.

    سرخو پیشنهادی مبنی بر اینکه کمیته امداد با همکاری ستاد توانمند سازی می‌تواند حداقل معیشت افراد  تحت پوشش خود را تأمین کند، یادآور شد: کمیته امداد یک ساختمان اشرافی در شمال تهران دارد که هیچ گونه ارباب رجوعی نداشت، به همین دلیل ساختمان این نهاد به منطقه‌ای در جنوب شهر تهران منتقل شد.

    وی اضافه کرد:‌ اگر این ساختمان اشرافی را بفروشند می‌توانند پول‌ آن  را صرف محرومان تحت پوشش خود کنند.

    رئیس کمیته حمل و نقل  شورای اسلامی شهر تهران در ادامه سخنان خود با اشاره به ریزش پل صدر تأکید کرد: بر اساس نظرات کانون کارشناسان حدود 12روز است که ریزش پل صدر شروع شده و دیواره‌ها حرکت می‌کنند، به همین دلیل این موضوع را به شهرداری منطقه اعلام کردیم و از شهرداری  خواستار پیگیری جدی این موضوع هستیم.

    سرخو اضافه کرد: باید به این موضوع هرچه سریعتر رسیدگی شود تا شاهد گلستان و ایران زمین دیگری نباشیم.

    وی در ادامه با بیان اینکه در خصوص محور 17شهریور یک بحث 2فوریتی داشته‌ایم، گفت:‌ این موضوع باید به صحن شورا بیاید، چرا که در خصوص آن مصوباتی داریم که باید در مورد آن تصمیم گیری شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار