مدیران خودروعصر اعتبار

بزرگنمایی در اعلام شرایط فروش مسکن

عصر ساختمان:رقابت مالکان آپارتمان‌های فروشی در بازار مسکن با شروع اولین روز زمستان شدت بیشتری گرفت.

بزرگنمایی در اعلام شرایط فروش مسکن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، مالکان آپارتمان‌های مسکونی که هم‌اکنون حجم قابل‌توجهی از آنها به دنبال تبدیل به احسن کردن ملک خود تا قبل از فرا رسیدن شب عید هستند این بار تبلیغات متفاوت تری را برای فروش آپارتمانشان آغاز کرده‌اند که برخی از این فایل‌ها با قدری بزرگنمایی هم مواجه است. بزرگنمایی در اعلام متراژ، ذکر نام کلی محله بدون اینکه در ابتدا مشخصات و آدرس دقیق آپارتمان ذکر شود و کسر مبلغ وام و رقمی که مالک جدید می‌تواند واحد را در رهن مستاجر قرار دهد از جمله مواردی است که این روزها مالکان برای فروش هرچه سریع‌تر ملک خود علاوه‌بر در نظر گرفتن تخفیف برای خریداران واقعی، انجام می‌دهند. هم‌اکنون اغلب فایل‌های فروش مسکن در متراژها، مشخصات و مناطق مختلف شهر تهران سرشار از آگهی‌های فروش واحدهایی است که مالکان آنها سعی کرده‌اند با ارائه توضیحات بیشتر و برخی بزرگنمایی ها، میل متقاضیان خرید را نسبت به بازدید و خرید واحدها تحریک کند.


    در یکی از این آگهی‌ها که همزمان با شروع اولین روز زمستان، دیروز در بنگاه‌های مسکن شرق تهران فایل شد، مالکی اعلام کرده با 125 میلیون تومان در تهرانپارس صاحب خانه‌ای 60 متری شوید. این در حالی است که جزئیات دیگری که در متن این آگهی وجود دارد حاکی است آپارتمان مورد نظر 60 مترمربع نبوده و متراژ دقیق آن 57 متر است. از سوی دیگر، مالک مبلغ 125 میلیون تومان را با کسر 45 میلیون تومان وام خرید و مبلغ 30 میلیون تومان ارزش رهن آپارتمان در بازار اجاره محاسبه و اعلام کرده است. در واقع قیمت کل این واحد 171 میلیون تومان است که مالک برای جذاب کردن بیشتر، قیمت را 125 میلیون تومان اعلام کرده است. البته این واحد 17 سال ساخت بوده، در طبقه چهارم واقع شده و فاقد آسانسور برای تردد بین طبقات است. این در حالی است که هم‌اکنون تمایل متقاضیان خرید آپارتمان به واحدهایی که در طبقات بالا قرار دارند و از طرفی فاقد آسانسور هستند تقریبا به صفر رسیده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی