مدیران خودروعصر اعتبار

هتل پنج ستاره بام خلخال احداث می‌شود

عصر ساختمان- فرماندار شهرستان خلخال از احداث هتل پنج ستاره بام خلخال با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی خبر داد.

هتل پنج ستاره بام خلخال احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی نظری شیخ احمد عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته دولت در خلخال اظهار کرد: ما در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل همه توانمندی‌های خلخال را از کشاورزی و گردشگری گرفته تا اکتشاف معادن مد نظر قرار دادیم به طوری که طرح اکتشاف پلی‌متال قزل‌اوزن با سرمایه‌گذاری 30 میلیارد تومان در این شهرستان آغاز شده است.

    وی با بیان اینکه با کشت محصولات با ارزش افزوده بالا تحول خوبی در کشاورزی در حال انجام است، تصریح کرد: ما در هشتجین شاهد اعطای تسهیلات برای توسعه کشت بادام زمینی هستیم به طوری که در برندق 110 نفر به میزان یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

    فرماندار خلخال توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری بادام زمینی را در منطقه ضروری اعلام کرد و گفت: توسعه کشت زعفران، پسته و همچنین در 100 هکتار مراتع طبیعی خلخال کشت زیتون در دستور کار قرار گرفته است.

    نظری شیخ احمد تولید گل محمدی و گل رز هندی را نیز در کنار اصلاح نژاد دام سبک و سنگین از موفقیت‌های این شهرستان در عرصه کشاورزی اعلام کرد و افزود: ما تلاش می‌کنیم تا بزرگترین گلخانه تولید گل‌های زینتی را در خلخال راه‌اندازی کنیم.

    وی ظرفیت‌های گردشگری خلخال را نیز با دارا بودن پنج روستای هدف گردشگری و سه منطقه نمونه گردشگری یادآور شد و بیان کرد: خمس به عنوان پایلوت گردشگری روستایی در استان اردبیل انتخاب شده و با تکمیل و راه‌اندازی جاده خلخال – ماجولان – ماسوله امیدواریم ظرفیت خوبی برای توسعه گردشگری فراهم آید.

    نظری شیخ احمد با بیان اینکه هر سال یک هتل را در خلخال افتتاح می‌کنیم، بیان کرد: سال گذشته هتل فلور و امسال نیز هتل اندبیل را با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث می‌کنیم و قرار است هتل پنج ستاره بام خلخال نیز احداث شود.

    وی در مورد افتتاح پروژه‌های هفته دولت اضافه کرد: 45 پروژه با سرمایه‌گذاری 73 میلیارد تومان شامل طرح‌های عمرانی و اقتصادی در خلخال افتتاح می‌شود که سال گذشته رقم افتتاح‌ها کمتر از 33 میلیارد تومان بود.

    فرماندار خلخال تعریض جاده خلخال – پونل، افتتاح هتل اندبیل، پروژه‌ آبیاری تحت فشار خوجین با 130 هکتار اراضی پایاب، طرح توسعه روکش کارخانه نئوپان و آسفالت معابر روستایی به میزان 90 هزار متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد.

    نظری شیخ احمد افزود: ‌در حالی که در سال‌های گذشته تنها 24 روستای خلخال بهره‌مند از نعمت گاز بود این تعداد به 45 روستا افزایش یافته و قرار است تا پایان سال 96 تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو