مدیران خودروعصر اعتبار

با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال

۶ پارکینگ خلیجی در خیابان‌های مهریز ایجاد می‌شود

عصر ساختمان- شهردار مهریز گفت: با توجه به افزایش تدریجی ترافیک شهر و ضرورت تعریض معابر، با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال، شش پارکینگ خلیجی در خیابان‌های مهریز ایجاد می‌شود.

۶ پارکینگ خلیجی در خیابان‌های مهریز ایجاد می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سعید شایگان از ایجاد شش پارکینگ خلیجی در خیابان‌های سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به افزایش تدریجی ترافیک شهر و ضرورت تعریض معابر، با هزینه 2 میلیارد ریال شش پارکینگ خلیجی در خیابان‌های مهریز ایجاد می‌شود.

    وی عنوان کرد: احداث پنج پارکینگ خلیجی در خیابان سید مصطفی خمینی مدنظر قرار گرفته که به تازگی تخریب سه مورد آن انجام و تخریب دو مکان دیگر به زودی آغاز می‌شود.

    شهردار مهریز همچنین از آغاز عملیات احداث پارکینگ خلیجی در خیابان شهید مطهری جنب اداره پست به طول تقریبی 200 و عرض چهار متر خبر داد و بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی انجام شده، هزینه ایجاد این شش پارکینگ، شامل عملیات خاکبرداری، خاکریزی، زیرسازی و نصب سنگ جدول و جابجایی تاسیسات آب، برق، گاز و مخابرات،‌ 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

    شایگان ادامه داد: با وجود مشکلات مالی شهرداری و به دلیل نقش قابل توجهی که ایجاد این پارکینگ‌ها در کاهش مشکلات ترافیکی شهر ایفا می‌کند، این پروژه‌ها به صورت جدی آغاز و در آینده‌ای نزدیک عملیات تکمیلی آن انجام خواهد شد.

    وی همچنین از پیگیری‌های شهرداری در زمینه توسعه شهر مهریز خبر داد و گفت: با هدف جلب مشارکت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در شهر و شهرداری با مسؤولان مرتبط در مرکز استان گفت‌وگو و تبادل نظر شده است.

    وی از طرح موضوع با مسؤول امور مشارکت‌ها وسرمایه‌گذاری شهرداری یزد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، مشاور عالی شهرداری رشت به منظور اخذ تجارب در زمینه انجام پروژه‌های عمرانی و گفت‌وگو با مشاور طرح جامع در زمینه توسعه شهر مهریز خبر داد.

    شهردار مهریز، ظرفیت‌های بسیار خوب شهر مهریز نظیر فاصله کم با مرکز استان، زمین و آب و هوای مناسب و ... را از مواردی دانست که در تبادل نظرهای صورت گرفته مورد توجه قرار گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار