مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده انتظامی استان سمنان:

سرقت منزل در استان سمنان۱۴ درصد کاهش یافت

افزایش۱۶ درصدی کشف جرم

عصر ساختمان-فرمانده انتظامی استان سمنان از کاهش ۱۴درصدی جرم سرقت منزل در استان خبر داد و گفت: سرقت در زمره جرایمی است که ناجای استان در مقابله با آن تمام اهتمام خود را به کار می بندد.

سرقت منزل در استان سمنان۱۴ درصد کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، سردار سرتیپ دوم ستاد روح الامین قاسمی ظهر دوشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان سمنان به میزبانی سالن شهدای هفتم تیرماه این نهاد، ضمن تاکید بر مقابله پلیس با جرایم اجتماعی مانند سرقت، ابراز داشت: خوشبختانه با تلاش همکاران و متخصصان نیروی انتظامی و دایره آگاهی، کشف این جرم در ماه های اخیر 16درصد افزایش داشته است.

    وی افزود: علاوه بر کاهش میزان وقوع جرم سرقت اعم از منزل، خودرو و اموال منقول، کشف سرقت نیز طی ماه های اخیر با افزایش 16درصدی روبرو بوده است.

    فرمانده انتظامی استان سمنان همچنین از افزایش 11 درصدی دستگیری سارقان در استان از ابتدای سال جاری تا کنون به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: سرقت اموال، خودرو، موتورسیکلت و اماکن در زمره مواردی بودند که با تلاش های نیروی انتظامی و حمایت دستگاه قضایی با آن ها به خوبی مقابله شده است.

    احساس امنیت در استان سمنان افزایش یافت

    رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز در این نشست ضمن اشاره به افزایش چشم گیر سطح احساس امنیت و امنیت در استان، گفت: خوشبختانه با تعامل و تلاش دستگاه های انتظامی و قضایی شاهد افزایش احساس امنیت در بین شهروندان هستیم و این امر در مراودات دستگاه قضا با افراد جامعه مشهود است.

    سید محسن مظهری با تاکید بر ضرورت پیش بینی و پیشگیری از وقوع جرم در جامعه گفت: با افزایش تعامل بین بخشی میان دو دستگاه و بهره گیری از ظرفیت های آن باید در راستای پیشگیری از وقوع جرائم استفاده شود.

    وی با اشاره به شرایط خاص کشور در زمان حاضر، داشتن تدابیر مناسب در تامین امنیت و نظم در  جامعه با حفظ اعتماد عمومی جامعه و مردم را بسیار ضروری دانست و افزود: خوشبختانه تعامل دستگاه های ذی ربط با مقوله امنیت در استان سمنان به خوبی مشاهده می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو