مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اعلام کرد:

آغاز ساخت ۲۲ مسکن مددجویی در مازندران

عصر ساختمان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران از کلنگ‌زنی و آغاز ساخت ۲۲ واحد مسکن مددجویی در هفته دولت در استان خبر داد و گفت: هزینه ساخت این ۲۲ واحد ساختمان به ارزش هفت میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال پیش بینی شده است.

آغاز ساخت ۲۲ مسکن مددجویی در مازندران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، تیمور طهماسب‌پور اظهار کرد: تعمیر، ساخت، بازسازی و بهسازی مسکن مددجویان شهری و روستایی بسیار با اهمیت است. بیشترین کلنگ زنی ساخت مسکن مددجویی در هفته دولت در شهرستان سوادکوه به تعداد 12 واحد انجام می شود. در هفته دولت 11 واحد مسکن مددجویی افتتاح می‌شود. بیشترین افتتاح در شهرستان بابل به تعداد 6 واحد مسکن است و هزینه پیش بینی شده برای افتتاح تمامی مسکن مددجویی استان در هفته دولت چهار میلیارد و 980میلیون ریال برآورد شده است.

    وی با بیان اینکه یکی از راه‌کارهای کمیته امداد در رفع مشکلات خانواده‌های زیرپوشش را پرداخت وام کارگشایی به آنها دانست و اظهار کرد: این وام‌ها به منظور رفع مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و درمان پرداخت می‌شود.

    طهماسب‌پور، توانمندسازی خانواده‌ها را از اهداف پرداخت وام کارگشایی دانست و افزود: پرداخت وام‌های کارگشایی موجب کاهش مشکلات مددجویان شده و در طول سال این وام به آنان ارائه می شود.

    مدیرکل کمیته امداد مازندران، پرداخت 140 مورد کمک هزینه خدمات ازدواج به مددجویان زیرحمایت را از دیگر برنامه های هفته دولت برشمرد و تصریح کرد: فراهم شدن بستر ازدواج برای فرزندان مددجویان و کمک به آنها برای آغاز زندگی مشترک از اهداف ارائه تسهیلات ازدواج به جوانان است.

    طهماسب‌پور با بیان اینکه  دستگیری از نیازمندان و تلاش برای رفع مشکلات آنها مهم‌ترین رویکرد این نهاد است، خاطرنشان کرد: کمک به امر ازدواج فرزندان خانواده های مددجو یکی از خدمات این نهاد است و تلاش می شود تا با حمایت خیران و نیکوکاران، ازدواج آسان برای آنها انجام شود.

    وی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمندسازی اقتصادی خانواده های زیرحمایت است، از واگذاری 76 طرح اشتغال زا به مددجویان برای حمایت این نهاد در استان در هفته دولت خبر داد و گفت: برای واگذاری این طرح ها 13میلیارد و 980 میلیون ریال هزینه شد.

    مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه طرح های اشتغال برای مددجویان در 22 شهرستان افتتاح می شود، افزود: بیشترین طرح ها به ترتیب در شهرستان ساری با 10، آمل با هفت و بابل و سوادکوه شمالی 6 طرح است.

    طهماسب‌پور، طرح های اشتغال در هفته دولت را شامل کشاورزی، دامپروری و خدماتی دانست و گفت: این نهاد برای رسیدگی به امور نیازمندان و توانمند سازی آنان تلاش می کند.

    وی یادآور شد: در مازندران 67 هزار و 384 خانوار در حمایت کمیته امداد قرار دارند و از این تعداد 59 هزار و 869 خانوار کمک معیشت بگیر این نهاد هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار