مدیران خودروعصر اعتبار

نائب رییس مجلس شورای اسلامی:

تولیدات صنعت ساختمان با بهترین برندهای جهان رقابت می‌کند

عصر ساختمان- نائب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت قبل هشت سال به صنعت ساختمان ظلم شد و این صنعت به سمت رکود رفت، گفت: با جرات می گوییم کالای ایرانی در صنعت ساختمان با بهترین برندهای دنیا رقابت می‌کند.

تولیدات صنعت ساختمان با بهترین برندهای جهان رقابت می‌کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، « عبدالرضا مصری» روز پنجشنبه در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (از 12 تا 15 مرداد) اظهار داشت: دولت سیزدهم سالانه ساخت یک میلیون واحد مسکونی را در نظر گرفته است که این امر به رونق صنعت ساختمان منجر می شود.

    نائب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: با جرات می گوییم کالای ایرانی در صنعت ساختمان با بهترین برندهای دنیا رقابت می‌کند ‌و در بسیاری از محصولات سفارش به کشورمان می‌شود.

    مصری با بیان اینکه هیچ نیازی به محصولات صنعت ساختمان در دنیا نداریم، گفت: صنعت ساختمان با همه زنجیره‌های آن فعال است و امروز افتخار می‌کنیم در هیچ بخشی نیاز به واردات، صف و رانت نداریم همه نیازهای این صنعت در کشور ما با کیفیت بالا تولید می‌شود.

    وی عنوان کرد: در گذشته برای خرید محصولات و مصالح ساختمانی نیاز به حواله و صف‌های طولانی بود در حالی که اکنون شاهد رشد فناوری هستیم.

    نائب رییس مجلس شورای اسلامی به نقش اتاق تعاون در اقتصاد پرداخت و گفت: سهم 25 درصدی بخش تعاون در اقتصاد دیده شد که امیدواریم به اهدافمان دست یابیم.امروز به صنعتگران دفاعی و ساختمانی کشورمان افتخار می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی