مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن کرمان:

۸۵ درصد مسکن مهر در کرمان فروش اقساطی شده است

عصر ساختمان-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: سهم استان کرمان در زمینه مسکن مهر ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد بوده که کار آنها به اتمام رسیده و بیش از ۸۵ درصد فروش اقساطی شده است.

۸۵ درصد مسکن مهر در کرمان فروش اقساطی شده است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: بنیاد مسکن نخستین نهادی عمرانی است که به تدبیر امام راحل تشکیل شد.

    وی افزود: 5 هزار و 200 روستا در سطح استان کرمان داریم که هر کدام دارای مختصات، شرایط اقلیمی، جمعیتی خاصی هستند و در آنها خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد.

    سلطانی‌نژاد عنوان کرد: طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی را در تمام‌ ارکان نظام برنامه‌ریزی کردیم، باید در هر طرح در روستاها تمام زاویه‌های مورد توجه قرار گیرد و ‌ظرفیت‌های مجموعه ‌روستا که با یکدیگر تعامل دارند را ارتقا دهیم که این مساله در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: تنها استانی در کشور هستیم که دو سهمیه پایلوت در زمینه طرح توسعه پایدار منظومه‌های روستایی داریم.

    وی تصریح کرد: بالغ بر 130 هزار فقره سند مالکیت ما در روستاهاست، شهرها کوچک به مردم اعطا شده که 26 هزار آنها در دولت 11 صادر شده است.

    سلطانی‌نژاد بیان کرد: اجرایی طرح هادی در تمام دهستان‌ها و روستاها و شهرهای کوچک مطالبه جدی مردم بوده و هدف از اجرایی این طرح مشارکت مردم و الگوسازی است.

    وی عنوان کرد: برای نخستین‌بار روستاهای مورد هدف گردشگری را مورد مطالعه قرار داده‌ایم، این طرح در آینده سبب ایجاد شغل پایدار، کمک به اقتصاد مقاومتی و... در روستاهای هدف می‌شود.

    سلطانی‌نژاد افزود: بیشترین نوسازی، بهسازی، مقاومت‌سازی مسکن روستایی در استان کرمان در سطح کشور صورت گرفته و استان کرمان در این زمینه رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان بیان کرد: ‌در دولت تدبیر و امید 16 هزار واحد مسکونی در روستاها و شهرهای کوچک آغاز به ساخت کرده که 10 هزار واحد آنها تکمیل شده و بعد از سیل رابر یک هزار واحد مسکونی برای خسارت دیدگان از سیل ساخته شده است.

    وی عنوان کرد: وام مسکن روستایی به 18 تا 20 میلیون تومان با سود چهار تا پنج درصدی افزایش یافته و اصل تسهیلات و سود آن را دولت تضمین کرده است.

    سلطانی‌نژاد ادامه داد: ‌ساخت و ساز مسکن را از صرف روستاها به شهرهای زیر 25 هزار نفر برده‌ایم ‌و تنها بخشی که دولت در حال حاضر در زمینه مسکن به آن کمک و یارانه می‌دهد، مسکن روستایی ‌و شهرهای 25 هزار نفر است.

    وی گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که ما با کمیته امداد و بهزیستی بسته‌ایم، خانواده‌هایی که دو معلول و بیشتر دارند ‌و مددجویان، تسهیلات و زمین داده می‌شود و در این راستا 900 واحد مسکونی در سطح استان کرمان ساخته‌ایم.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان بیان داشت: سهم استان کرمان در زمینه مسکن مهر 10 هزار و 500 واحد بوده که کار آنها به اتمام رسیده و بالای 85 درصد فروش اقساطی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو