مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر:

هیچ فاضلابی به کانال آب فولادشهر وارد نشده است

عصر ساختمان:مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر گفت: هیچ فاضلابی به کانال آب کشاورزی وارد نشده است.

هیچ فاضلابی به کانال آب فولادشهر وارد نشده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مجید نامداری، با اشاره به شایعه نشت فاضلاب به کانال آب کشاورزی اظهار کرد: هیچ فاضلابی به کانال آب کشاورزی وارد نشده است.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر با توجه به فیلم منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی نشت فاضلاب به کانال آب تصریح کرد: طبق شیت‌های آزمایشگاهی موجود این آب‌ها قابل‌ استفاده برای فضای سبز است و چنانچه آبی به کانال نشت پیدا کرده تصفیه شده و قابل ‌استفاده بوده است.

    وی در خصوص مشکلات تصفیه فاضلاب مسکن مهر فولادشهر متذکر شد: دستگاه‌های خدمت رسان از انجام‌ وظیفه‌های ذاتی خود غافل شده‌اند و نتیجه این غفلت چندساله را باید پاسخگو باشند.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر یادآور شد: اخیرا مطرح‌شده که پکیج تصفیه فاضلاب تنها برای 2 هزار واحد کارایی دارد در حالی‌ که این تصفیه خانه برای پنج هزار واحد جوابگو خواهد بود.

    نامداری ادامه داد: شرکت عمران شهر جدید فولادشهر بر اساس توافقات انجام‌شده در استانداری موظف است برای گسترش حوضچه‌ها و انتقال خط لوله‌های جدید تا تاریخ بیستم اسفندماه سال 94 اقدام نماید که تنها 70 متر از مسیر انتقال که حریم جاده نجف‌آباد است، باقی‌مانده است.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر افزود: کلیه واحدهای مسکن مهر توسط انبوه‌سازان و با نظارت شرکت عمران فولادشهر تحویل مردم شده است و تمامی خدمات روبنایی و زیربنایی این واحدها توسط شرکت عمران فولادشهر احداث ‌شده است.

    این مسئول تأکید کرد: اخیرا اعتباری بالغ‌بر 45 میلیارد تومان در برزن پنجم و ششم هزینه شده و سایر خدماتی نظیر احداث پنج مدرسه، کلانتری، چندین پایگاه مقاومت بسیج و نیز بسیاری از خدمات بهداشتی در منطقه از جمله اقدامات شرکت در خصوص تسهیل معیشت مردم مسکن مهر فولادشهر است.

    نامداری از واگذاری 60 میلیارد ریال از اعتبارات داخلی به شهرداری فولادشهر خبر داد و عنوان کرد: مسکن مهر فولادشهر در محدوده قانونی شهرداری فولادشهر بوده و این نهاد از آنجایی‌ که در حال دادن پایان کار و پروانه به واحدها است باید در سایر مسائل رفاهی شهروندان نیز ورود پیدا کند.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید فولادشهر با تأکید بر ورود دستگاه‌های خدمت رسان در حل مشکلات مسکن مهر فولادشهر خاطرنشان کرد: سابقه مشکلات مسکن مهر چندین ساله بوده و نمی‌توان این مشکلات را در یکی دو ماه مرتفع کرد.

    وی در پایان گفت: یقینا تخصص شرکت عمران در خصوص آب و فاضلاب نیست و در اینجا اداره آب و فاضلاب باید برای بر طرف شدن مشکلات ورود پیدا کند که البته ما همیشه حامی نهادهایی که برای امر خدمت‌رسانی به مردم مسکن مهر فولادشهر در حال فعالیت‌ هستند، بوده و خواهیم بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو