مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد:

حاشیه شهر یاسوج در بدترین وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز قرار دارد

عصر ساختمان:مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدترین وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه شهر یاسوج انجام می‌شود.

حاشیه شهر یاسوج در بدترین وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز قرار دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، ابراهیم فرزانه، اظهار داشت: طبق قانون افراد برای ساخت و ساز تنها برای اخذ استعلام‌های لازم به بنیاد مسکن مراجعه می‌کنند و در صورتی به صورت غیر مجاز ساخت و ساز کند و پیگیر استعلام نباشد این نهاد نمی‌تواند مانع شود.

    وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم که برای جلوگیری از افزایش ساخت و ساز غیر مجاز در روستاها چه اداراتی باید پاسخگو باشند، عنوان کرد: اگر فردی بدون داشتن پروانه ساخت نسبت به ساخت‌وساز اقدام کند باید دهیار روستا به بخشدار گزارش دهد تا در کمیسیون ماده 99 طرح شود.

    فرزانه ابراز کرد: نمایندگان وزارت وزارت کشور شامل یک نفر از فرمانداری یا استانداری، مسکن و شهرسازی، قوه قضائیه عضو کمیسیون ماده 99 هستند و در این کمیسیون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نقشی ندارد و تنها در صورتی مسکن و شهرسازی تفویض اختیار کند بنیاد مسکن می‌تواند در زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها ورود پیدا کند.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها بر عهده کمیسیون ماده 99 است، افزود: برخی از روستاهای این استان از جمله سرآبتاوه 12 هزار نفر جمعیت دارد در حالی که برخی از شهرهای این استان زیر یک هزار نفر جمعیت دارد.

    فرزانه نسبت به قطعه بندی و فروش زمین‌های کشاورزی ورودی شهر یاسوج هشدار داد و گفت: ایجاد کوچه‌های دو متری و کمی بیشتر در این مناطق به یک معضل تبدیل شده که حتی ماشین آتش نشانی و آمبولانس نمی‌توانند از این کوچه‌ها عبور کنند.

    وی تصریح کرد: بدترین وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه شهر یاسوج انجام می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو