مدیران خودروعصر اعتبار

در هفته دولت ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح می شود

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با اشاره به آخرین وضعیت این پروژه گفت: در هفته دولت ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور افتتاح می شود.

در هفته دولت ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا،  احمد اصغری مهرآبادی افزود: بیش از 710 هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده و با افتتاح واحدها در هفته دولت (دوم تا نهم شهریورماه)، مجموع واحدهای مسکن مهر که در دولت تدبیر و امید آماده بهره برداری است، به بیش از 810 هزار واحد می رسد.
    وی با بیان اینکه تاکنون از دو هزار و 252 مدرسه مورد نیاز در پروژه های مسکن مهر 199 باب آن به اتمام رسیده و 477 باب در دست ساخت است، گفت: از 304 کلانتری مورد نیاز این پروژه در کشور 36 کلانتری افتتاح شده و ساختمان 57 کلانتری دیگری در دست احداث است.
    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر تعداد مساجد مورد نیاز این پروژه را 842 باب مسجد اعلام کرد و گفت: تاکنون 251 باب مسجد افتتاح شده و 471 باب مسجد دیگر در دست ساخت است.
    به گفته مهرآبادی ، در مجموع قرار است 454 مرکز درمانی و بهداشتی در پروژه های مسکن مهر افتتاح شود که تاکنون 33 مرکز به بهره برداری رسیده و 56 واحد دیگر در دست ساخت است.
    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر با بیان اینکه تاکنون هزینه های ساخت این مراکز از منابع وزارت راه و شهرسازی تامین شده، گفت: برای تکمیل این بناها 33 هزار میلیارد ریال (3300 میلیارد تومان ) اعتبار مورد نیاز است.
    مهرآبادی افزود: تاکنون برای یک میلیون و 53 هزار و 247 واحد مسکن مهر سند صادر شده که 528 هزار و 794 واحد آن در سه سال فعالیت دولت یازدهم بوده است.
    وی با بیان اینکه 83 درصد وصول اقساط واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم بوده است، گفت: تاکنون 101 هزار و 540 میلیارد ریال (10 هزار و 154 میلیارد تومان) از اقساط این واحدها در کشور وصول شده که 84 هزار و 730 میلیارد ریال( 8 هزار و 473 میلیارد تومان ) آن در زمان دولت تدبیر و امید انجام شده است.
    مهرآبادی در پایان گفت: در حال حاضر برای 2 میلیون و 215 هزار واحد مسکن مهر در کشور با بانک ها قرارداد منعقد شده، تعداد 2 میلیون و 76 هزار واحد به مرحله سفت کاری رسیده و عملیات اجرایی یک میلیون و 911 هزار واحد نیز به پایان رسیده است.
    به گزارش ایرنا، قرار است در پروژه مسکن مهر 2 میلیون و 215 هزار و 872 واحد به متقاضیان در سراسر کشور تحویل شود که تاکنون بیش از یک میلیون و 718 هزار و 924 واحد آن به بهره برداری رسیده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو