مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر کل بهزیستی استان البرز:

واحدهای مسکونی ویژه معلولان در هفته دولت تحویل داده می‌شود

عصر ساختمان- مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: واحدهای مسکونی ویژه معلولان در هفته دولت تحویل داده می‌شود.

واحدهای مسکونی ویژه معلولان در هفته دولت تحویل داده می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، داریوش بیات‌نژاد صبح امروز در حاشیه همایش آموزشی کمک‌های اولیه روانشناختی در حوادث و بلایا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته دولت منازل مسکونی ویژه معلولان در استان البرز تحویل داده می‌شود.

    وی ادامه داد: از مهمترین اولویت‌های ما توسعه خدمات‌رسانی به جامعه هدف و ارتقای خدمات رفاهی به آنان است.

    مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا و برای توسعه خدمات‌رسانی به معلولان در هفته دولت بیش از 730 واحد مسکونی ویژه معلولان تحویل داده می‌شود که گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به این قشر محسوب می‌شود.

    بیات‌نژاد تأکید کرد: البته شرایط واگذاری این واحدها تنها برای خانواده‌های فاقد مسکن و دارای دو یا چند معلول است.

    وی با اشاره به اینکه در این راستا برای هر خانواده 300 میلیون ریال نیز  کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است افزود: توسعه خدمات‌رسانی به معلولان و رفع معضلات و مشکلات آنان یکی از مهمترین اقداماتی است که باید به آن توجه ویژه و اساسی شود.

    بیات‌نژاد تصریح کرد: در این راستا و برای تحقق اهداف مورد نظر باید از توان و ظرفیت‌های دیگر دستگاه‌ها نیز استفاده کرد.

    مدیرکل بهزیستی استان البرز در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه معلولان دارای ظرفیت‌ها و توانایی‌های بسیار بالایی هستند گفت: در صورت کمی توجه بیشتر به این قشر می‌توانیم از این افراد نیز در بسیاری ازعرصه‌ها استفاده کرده و از خلاقیت‌ها و توانایی‌های آنان نیز بهره ببریم.

    وی افزود: توجه به توانایی‌های این افراد و به کار گرفتن آنان علاوه بر اینکه می‌تواند مشکلات اقتصادی آنان را مرتفع کند گامی مهم نیز در جهت رفع مشکلات روحی آنان نیز برداشته می‌شود.

    بیات‌نژاد با اعلام اینکه عدم حضور این افراد در جامعه و بها ندادن به آنان سبب از بین رفتن روحیه و شادابی آنان می‌شود خاطرنشان کرد: بسیاری از این افراد هر چند که از لحاظ ظاهری با نقش عضو درگیر هستند اما دارای هوش و توانایی بسیار بالایی هستند که می‌توانیم از این توانایی‌ها استفاده کنیم و استعدادهای آنان را نیز شکوفا سازیم.

    وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه تا سال آینده تمامی مددجویان دارای سه معلول خانه‌دار می‌شوند گفت: اکنون 409 خانواده دارای دو معلول شناسایی شده‌اند.

    مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: رفع مشکلات تردد معلولان و توجه به اشتغال و مسکن آنان از مهمترین اولویت‌هایی است که در باید به آن توجه ویژه و اساسی داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار