مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی:

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان باید سرعت بیشتری بگیرد

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های دزفول و اندیمشک بازدید کرد.

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان باید سرعت بیشتری بگیرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش در حاشیه سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به خوزستان امروز، 7 اردیبهشت ماه از از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان‌های دزفول و اندیمشک دیدن کرد.

    وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز در سفر استانی به خوزستان از پروژه‌های نیمه تمام نهضت ملی مسکن در شهرهای اندیمشک و دزفول بازدید کردیم.

    وی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خوزستان باید سرعت بیشتری به خود بگیرد، افزود: در کل خوزستان برای ساخت حدود 50 هزار واحد، تامین زمین صورت گرفته که عملیات ساخت حدود 9 هزار واحد آغاز شده است.

    وزیر راه و شهرسازی گفت: در خوزستان سیاست ما تامین حداکثری زمین برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن است. هر جایی که محدودیت زمین نداشته باشیم و امکان ساخت تک واحد داشته باشیم این کار را خواهیم کرد و در جاهایی که این امکان وجود نداشته باشد به مجتمع‌سازی روی خواهیم آورد.

    بذرپاش عنوان کرد: در برخی از شهرستان‌های خوزستان مشکل تامین زمین داریم. از دستگاه‌ها و نهادهایی که زمین در اختیار دارند درخواست کرده‌ایم تا زمین در اختیار وزارت مسکن قرار دهند و یا برای ساخت مسکن برای پرسنل خود اقدام کنند.

    وی ادامه داد: در سال 1402 باید کارها سرعت داده شود تا مشکلی برای تامین زمین نداشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی