مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه:

تکمیل ۱۶ ساختمان درمانی و عمومی با ابلاغ مصوبات سفر رییس‌جمهوری تسریع می‌شود

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از تسریع در تکمیل ۱۶ پروژه سازمان مجری شامل ساختمان‌های عمومی و درمانی با ابلاغ مصوبات سفر رییس‌جمهور خبر داد.

تکمیل ۱۶ ساختمان درمانی و عمومی با ابلاغ مصوبات سفر رییس‌جمهوری تسریع می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، «علی نبیان» اظهار داشت: در مجموع 16 پروژه در حوزه‌های سلامت، عمومی و قضایی، ورزشی و فرهنگی جزو پروژه‌های مصوبات سفر رییس جمهوری بود که با ابلاغ آنها و تخصیص بودجه، اجرای این پروژه‌ها سرعت می‌گیرد.

    وی درباره جزئیات پروژه‌های مصوبات سفر رییس‌جمهوری توضیح داد : مصوبات سفر در حوزه سلامت شامل 8 پروژه بیمارستانی به ظرفیت 2 هزار و 541 تخت در زیربنای 252 هزار و 227 مترمربع است. در حوزه عمومی و قضایی نیز 2 پروژه با ظرفیت 5 هزار و 500 نفر در زیربنای 69 هزار و 803 مترمربع، در حوزه ورزشی 4 پروژه با ظرفیت 30 هزار صندلی در زیربنای 73 هزار و 525 مترمربع و در حوزه فرهنگی نیز 2 پروژه در زیربنایی به مساحت 133 هزار و 187 مترمربع از جمله مصوبات مرتبط با سفر ریاست جمهوری است که باید توسط سازمان تکمیل شود.

    نبیان، مجموع اعتبار هزینه شده برای این 16 پروژه را بیش از یک‌هزار و 700 میلیاردتومان عنوان کرد و مبلغ تخصیص یافته به کل پروژه‌ها را معادل 8 هزار و 896 میلیاردتومان برشمرد.

    هشت پروژه بیمارستانی شامل بیمارستان آموزشی جایگزین فاطمی اردبیل، بیمارستان آموزشی جایگزین فاطمه الزهرا بوشهر، بیمارستان 500 تختی ایرانشهر، بیمارستان آموزشی رشت، بیمارستان آموزشی جایگزین کرج، بیمارستان جایگزین سلماس، بیمارستان آموزشی ساری و بیمارستان کهنوج است.

    به گفته وی، بیمارستان آموزشی جایگزین فاطمی اردبیل با 500 تحت در مساحت 52 هزار مترمربع در مرحله شروع اسکلت ساختمان اصلی و تکمیل اسکلت ساختمان جنبی است. بیمارستان آموزشی جایگزین فاطمه الزهرای بوشهر نیز با 160 تخت در مساحت 17 هزار و 250 مترمربع در مرحله پایانی اجرای اسکلت ساختمان‌های اصلی و جنبی و تکمیل دیوارهای پیرامونی است. بیمارستان 500 تختی ایرانشهر نیز در مساحت 53 هزار و 620 مترمربع در مرحل اجرای اسکلت ساختمان‌های اصلی که شامل 11 بلوک است قرار داد.

    وی افزود: بیمارستان 400 تختی آموزشی رشت در مساحت 37 هزار و 39 مترمربع در مرحله تکمیل تاسیسات، نازک‌کاری و تکمیل نماست. همچنین بیمارستان 260 تختی آموزشی جایگزین کرج در مساحت 23 هزار و 778 مترمربع در مرحله اتمام دیوارچینی‌های داخلی، کانال‌کشی، تکمیل اسکلت ساختمان‌های جنبی، نماسازی ساختمان‌های جنبی، نماسازی ساختمان‌های اصلی اتمام لوله‌کشی فاضلاب وشروع لوله‌کشی‌های برق است. بیمارستان 160 تختی جایگزین سلماس در مرحله سفت‌کاری ساختمان اصلی و مرحله اسکلت ساختمان الحاقی است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص بیمارستان ساری و کهنوج نیز توضیح داد: بیمارستان 341 تختی آموزش ساری در مساحت 30 هزار و 524 مترمربع در مرحله تکمیل تاسیسات و شروع مرحله نازک‌کاری و بیمارستان 220 تختی کهنوج در مساحت 23 هزار و 900 مترمربع در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار