مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای ۲۳۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها

عصر ساختمان- معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اجرای بیش از ۲۳۴ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.

اجرای ۲۳۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، «مجید جودی» درباره عملکرد بنیاد مسکن در احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی در روستاها در سال 1401 و از ابتدای اجرای طرح، افزود: 234 هزار و 728 واحد روستایی نهضت ملی مسکن از ابتدای اجرای این طرح با تلاش بنیاد مسکن و همکاری مردم، وارد مرحله عملیاتی و اجرایی شد.

    معاون بنیاد مسکن توضیح داد: از 200 هزار واحد مصوب در سال 1401 به ازای هر واحد 200 میلیون تومان، تعیین شده بود که تاکنون 162 هزار واحد برای پرداخت وام به استان‌ها ابلاغ شده است و مابقی نیز به زودی ابلاغ می‌شود همچنین از مجموع 162 هزار واحدی که به بانک‌های عامل ابلاغ شده است، 146 هزار و 426 نفر توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی شدند که تسهیلات آنها پرداخت شود. 62 هزار و 37 نفر نیز وام را دریافت و کار عملیاتی و اجرایی واحدها را آغاز کردند.

    جودی یادآور شد: در دی سال جاری، تسهیلات 200 میلیون تومانی ابلاغ و اجرایی شد که همین روند سبب شد تا ساخت واحدها و مشارکت مردم اندکی با اختلال همراه شود.

    وی تصریح کرد: پرداخت سهمیه سال 1402 به طور کامل در دستور کار است و با روندی که در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد و قول رییس جمهوری برای نهضت ملی مسکن در بخش روستایی، شاهد تحقق کامل این مهم در طی دولت سیزدهم خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی