مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی گیلان خبر داد:

تحویل ۱۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان در انزلی همزمان با هفته تعاون

عصر ساختمان- مدیرکل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در استان٬ از تحویل ۱۰۰ واحد با عنوان مسکن کارمندی و کارگری در انزلی همزمان با هفته تعاون خبر داد.

تحویل ۱۰۰ واحد مسکن مهر به متقاضیان در انزلی همزمان با هفته تعاون
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر،  محمود ایزد دوست در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر شنبه برگزار شد٬ با اشاره به تشکیل کارگروه اشتغال در استان اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای تشکیل کارگروه اشتغال در گیلان٬ کسب مقام نخست استان در فضای کسب و کار کشور بوده چرا که بر اساس فعالیت های این کارگروه نرخ بیکاری 13.2 درصدی گیلان در سال 93 به 11 درصد در سال 94 رسیده است.

    وی همچنین به تشکیل کانون کار آفرینی در گیلان اشاره کرد و گفت: با توجه به جایگاه ویژه کار آفرینی در نظام اقتصادی کشور٬ از سال 92 کانون کار آفرینی به ریاست استاندار گیلان تأسیس شد و توانستیم بین 31 استان یک کرسی ملی را در این زمینه به دست بیاوریم.

    ایزد دوست تدوین آیین نامه ساماندهی مشاغل خانگی و تنظیم مقررات در راستای کاهش حوادث ناشی از کار را نیز از مهمترین دستاوردها برای استان طی دولت یازدهم عنوان کرد و افزود: در بخش حوادث ناشی از کار با کاهش چشمگیری در حوادث مواجه بوده ایم.

    مدیرکل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی گیلان در ادامه به رشد 62 درصدی اشتغال مجدد مستمری بگیران آموزش دیده بیمه بیکاری اشاره کرد و گفت: طی فعالیت دولت تدبیر و امید اقدامات مهمی در حوزه فعالیت های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده که از مهمترین آنها می توان به اجرای دقیق توزیع و پخش سبد کالا توسط اتحادیه های کارکنان دولت و فرهنگیان، انعقاد نخستین تفاهم نامه بین اداره کل و اتاق تعاون به منظور تفویض قسمتی از وظایف اداره کل در راستای تصدی گری برخی وظایف دولت، کیفی سازی تعاونی ها و تشکیل کارگروه ترویج تعاون برای نخستین بار در استان نام برد.

    وی به تعهد این اداره کل مبنی بر ساخت و تحویل 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر در گیلان اشاره و تصریح کرد:  تاکنون 10 هزار و 421 واحد مسکن مهر ساخته و تحویل متقاضیان شده که تعداد واحدهای باقی مانده نیز تا نیمه نخست سال آتی به بهره برداری می رسند.

    ایزد دوست همچنین از تحویل 100 واحد مسکن مهر با عنوان مسکن مهر «کارگری» و «کارمندی» در انزلی همزمان با هفته تعاون خبر داد و افزود: این تعداد واحد با اعتبار 6.5 میلیارد تومان اعتبار ساخته شده که از این میزان اعتبار، 3.5 میلیارد تومان آورده اعضا و سایر مبلغ تسهیلات بانکی بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی