مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای جدی برنامه‌های تامین برق تابستان در تهران

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران گفت: هماهنگ با برنامه های جامع گذر از دوران اوج مصرف تابستان، طرح های اولویت‌دار تأمین برق بالادستی را با تمام توان در مرحله اجرا داشته و به صورت مستمر پیشرفت پروژه ها و دست یابی به اهداف قبل از آغاز تابستان ١٤۰٢ را در دستور کار جدی خود داریم.

اجرای جدی برنامه‌های تامین برق تابستان در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، تابش حبیب قراگوزلو با اشاره به احداث پست 63/20 کیلوولت فرهنگیان با ظرفیت 80 مگاولت آمپر گفت: با اقدامات جهادی و شبانه‌روزی کارکنان این شرکت پست دائم فرهنگیان قم پیشرفت بسیار چشمگیری داشته و پیش‌بینی می‌شود با تکمیل فعالیت های باقی‌مانده تا پایان سال آماده افتتاح و بهره برداری رسمی قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه با توجه به اهمیت این پروژه و نقش ویژه آن در پایداری برق منطقه قم، تلاش مضاعف برای تأمین اعتبار و تجهیزات این پروژه با وجود محدودیت های موجود بعمل آمده، اظهار کرد: پروژه از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

    مدیرعامل شرکت برق منطقه ای تهران افزود: پروژه فرهنگیان قم به منظور تقویت شبکه برق کلانشهر قم و همچنین تامین برق مطمئن و پایدار برای شهرک های صنعتی، صنوف و چاپ و نشر که در حال حاضر نیاز مبرمی به تأمین انرژی برای توسعه فعالیت های خود دارند ساخته شده است. براساس این طرح تعداد 2 دستگاه ترانس با ظرفیت مجموع 80 مگاولت آمپر و اتصالات مربوطه در پست مذکور نصب شده که پس از تست و راه اندازی به زودی در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

    قراگوزلو با بیان اینکه علاوه بر این با توجه به پر باری ظرفیت پستهای برق مجاور، در مدار قرار گرفتن این پروژه نقش ویژه ای در تعدیل بار پست حرم مطهر حضرت معصومه (ص) و پایداری و تأمین برق مطمئن مشترکان به خصوص در آستانه سفرهای نوروزی به نقطه زیارتی قم و جمکران خواهد داشت، گفت: لازم به توضیح است براساس برنامه ریزی فشرده بعمل آمده، پست سیار موجود پس از جمع آوری در منطقه حساس دیگری برای تأمین برق مسکن مهر منطقه در راستای پشتیبانی ویژه از نهضت ساخت مسکن استفاده خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار