مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه یک همدان:

پیاده‌راه بوعلی اواخر پاییز امسال به بهره‎‌برداری می‌رسد

عصر ساختمان- شهردار منطقه یک همدان با بیان اینکه پیاده‌راه بوعلی پاییز امسال به بهره‎‌برداری می‌رسد، گفت: پیاده‌راه بوعلی شهر همدان با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اواخر پاییز به بهره‌برداری می‌رسد.

پیاده‌راه بوعلی اواخر پاییز امسال به بهره‎‌برداری می‌رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، امیر فتحیان‌نسب منطقه همدان، اظهار کرد: با توجه به اینکه امور زیربنایی درحال انجام بوده و سسیستم‌های آبیاری قطره‌ای، برق‌کشی و فیبر نوری درحال نصب است، اجرای این پروژه زمان‌بر شده است.

    وی با اشاره به به‌روز رسانی تأسیسات خیابان بوعلی، عنوان کرد: درحال حاضر کار به صورت 24 ساعته و بدون توقف صورت می‌گیرد و سعی داریم تا اواخر پاییز امسال پروژه پیاده‌راه‌سازی بوعلی به اتمام برسانیم.

    وی با بیان اینکه فاز دوم پروژه پیاده‌راه‌های همدان خیابان اکباتان است، افزود: در صورتی‌که شرایط آب و هوایی اجازه دهد پس از اتمام پیاده‌راه بوعلی وارد خیابان اکباتان شده و اجرای پیاده‌راه اکباتان را آغاز خواهیم کرد در غیر این‌صورت این پروژه به ابتدای سال آینده موکول می‌شود.

    فتحیان‌نسب با تأکید بر همکاری خوب پلیس راهور در خیابان بوعلی، یادآور شد: شهرداری با نصب تابلو و بنر به شهروندان اعلام کرده که از تردد با وسایل نقلیه در این مسیر خودداری کنند ضمن اینکه در ابتدا و انتهای خیابان موانعی نصب شده است.

    شهردار منطقه یک همدان دررباره نصب موانع در ورودی کوچه‌های منتهی به خیابان بوعلی، ادامه داد: در اجرای این پروژه مانعی که وجود داشت، حضور موتورسیکلت‌سواران بود که باعث بروز حوادث خطرناکی می‌شد برهمین اساس برای ایجاد احساس آرامش در بین عابران پیاده در ورودی کوچه‌های منتهی به پیاده‌راه بوعلی موانعی نصب شد.

    وی با اشاره به اینکه در پیاده‌راه بوعلی ماشین‌های برقی و بی‌خطر حرکت خواهند کرد، یادآور شد: در ابتدا و انتهای پیاده‌راه بوعلی راه بندهای ویژه‌ای نصب شده که تنها ویلچر و کالسکه می‌توانند عبور کنند و از عبور موتورسیکلت جلوگیری می‌کند که تا آخر هفته در تمامی ورودی کوچه‌های منتهی به پیاده‌راه بوعلی نیز نصب خواهد شد.

    فتحیان‌نسب درباره اخذ هزینه از شهروندان بابت دریافت ویلچر، بیان کرد: شهرداری برای سهولت عبور شهروندان و بیماران در این پیاده‌راه اقدام به دادن ویلچر کرده که این ویلچرها به صورت رایگان به متقاضیان داده می‌شود.

    شهردار منطقه یک همدان افزود: اینکه گفته می‌شود بابت ویلچر هزینه گرفته می‌شود صحیح نیست چرا که این ویلچرها در یک ساعت اول رایگان بوده اما در صورت افزایش ساعات استفاده هزینه گرفته می‌شود و این مسأله تنها برای این است که شهروندان ویلچرها را سریع‌تر بازگردانند چرا که با محدودیت ویلچر مواجه هستیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو