مدیران خودروعصر اعتبار

مصرف گاز بخش خانگی و تجاری به ۵۳۰ میلیون متر مکعب رسید

عصر ساختمان- سخنگوی شرکت ملی گاز کشور گفت: اکنون مصرف گاز بخش خانگی و تجاری با کمی افزایش نسبت به اوایل هفته گذشته به ۵۳۰ میلیون متر مکعب رسیده است.

مصرف گاز بخش خانگی و تجاری به ۵۳۰ میلیون متر مکعب رسید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس اعظمی سخنگوی شرکت ملی گاز کشور گفت: اکنون مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به عدد 530 میلیون متر مکعب رسیده به طوریکه این رقم نسبت به اوایل هفته گذشته رقم بالایی را تجربه کرده است.

    اعظمی با اشاره به وضعیت افت فشار گاز در کشور گفت: وضعیت افت فشار گاز در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی و شرق مازندران در مرز هشدار بود که خوشبختانه با افزایش دما مصرف تا حدودی کاهش یافته است که هنوز نیازمند همکاری بیشتر مردم هستیم.

    سخنگوی شرکت ملی گاز کشور با اشاره به وضعیت تامین گاز پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها گفت: اکنون محدودیت گاز صنایع برداشته شده است، همچنین مشکلی در گاز صنایع بخصوص سیمان نداریم و شبکه در صنایع فعال است.

    او گفت: در روز‌های سرد به نیروگاه ها، صنایع عمده، فولادی ها، سیمانی‌ها و پتروشیمی‌ها علی رغم شرایط موجود گاز تحویل داده می‌شود و اینگونه نیست که گازرسانی به تمام واحد‌ها قطع شده باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی