مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد:

احیای بافت‌های قدیمی با ظرفیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)

عصر ساختمان- معاون امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران بر استفاده از ظرفیت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برای نوسازی بافت‌های فرسوده پیرامون این حرم شریف تأکید کرد.

احیای بافت‌های قدیمی با ظرفیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع)
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، عباس جدیدی صبح امروز در سلسله بازدیدهای میدانی از مناطق 22‌گانه، این بار در جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران حضور یافت و در حاشیه جلسه ملاقات عمومی با شهروندان این منطقه گفت: احیای بافت‌های فرسوده محله نفرآباد و هاشم‌آباد به‌عنوان قدیمی‌ترین محله‌های پیرامونی حرم حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع)، از موارد اولویت داری است که می توان با استفاده از ظرفیت آستان مقدس این حرم شریف، نوسازی این محدوده را تسریع کرد.

    جدیدی، با اشاره به اینکه تملک املاک داخل طرح توسعه آستان با هزینه شهر به تنهایی امکان پذیر نیست، افزود: باید تلاش کنیم با تعامل بین بخشی بهترین امکانات رفاهی و عمومی را برای شهروندان ساکن در محله های پیرامونی حرم و زائرانی که هر روزه مهمان این محل مقدس هستند، تامین کنیم.

    وی عملکرد مدیریت شهری منطقه 20 تهران در سال‌های اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توجه به وجود بیشترین مساحت حریم شهر تهران در این منطقه جنوبی، محافظت از پهنه حریم به خوبی مدیریت شده است.

    وی، پویایی مدیریت شهری را نشات گرفته از روحیه مشارکت پذیری و مطالبه‌گری شهروندان این منطقه برشمرد و گفت: برای افزایش سرانه‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و ورزشی باید بیش از پیش تلاش کنیم و این درحالی است که سرانه‌های فضای سبز منطقه وضعیت قابل قبولی دارد.

    معاون امور نظارت شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه 20 به علت بافت تاریخی و سنتی دارای شرایط خاص و متفاوتی نسبت به دیگر مناطق شهر تهران است، افزود: اختصاص بودجه و توزیع سرانه های فرهنگی و اجتماعی در منطقه 20 بایستی با نگاه ویژه‌تری انجام شود.

    جدیدی در ادامه به همراه شهردار منطقه و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 در خانه شهید نیک پی حاضر شد و با خانواده معزز این شهید دیدار کردند و همچنین از آزاده سرافراز سید مرتضی طالقانی نژاد پرسنل منطقه 20 تجلیل به عمل آوردند.

    همچنین این عضو شورای اسلامی شهر تهران با همراهی شهردار منطقه و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 تهران در مراسم تشییع استاد بزرگ کشتی، مرحوم عبدالله زارع نیز شرکت کردند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی