مدیران خودروعصر اعتبار

فرماندار گالیکش عنوان کرد؛

افتتاح ۳۳ واحد مسکن محرومان در دهه فجر

عصر ساختمان- فرماندار گالیکش فرماندار گالیکش فقدان بیمارستان را جزو مشکلات اصلی شهرستان گالیکش برشمرد و گفت: با تخصیص اعتبار ۵۰ میلیاردی پروژه احداث بیمارستان سرعت گرفته است.

افتتاح ۳۳ واحد مسکن محرومان در دهه فجر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علی جوان امروز پنج‌شنبه 6 بهمن در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: در دهه فجر امسال 73 پروژه با اعتبار 121 میلیارد تومان در شهرستان گالیکش افتتاح و کلنگ زنی می شود.

    وی از افتتاح هشت طرح اقتصادی با اعتبار 94 میلیارد تومان در دهه فجر امسال در گالیکش خبر داد و یادآور شد: با افتتاح پروژه‌های اقتصادی دهه فجر گالیکش برای 604 نفر اشتغال ایجاد می شود.

    فرماندار گالیکش ادامه داد: بر اساس دستور استاندار گلستان تلاش کردیم علاوه بر افتتاح طرح های اقتصادی و اشتغالزایی، برنامه های فرهنگی و جشن های متنوعی را در شهرستان گالیکش برگزار کنیم.

    جوان از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی در تمامی روستاها و دهستان های استان گلستان خبر داد و متذکر شد: براساس برنامه ریزی انجام شده در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دو یادواره شهدای انقلاب در بخش مرکزی و لوه با موضوع اقتصادی(اقتصاد روستا) و فرهنگی برگزار می شود.

    وی افتتاح 33 مسکن محرومان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را از جمله پروژه های دهه فجر گالیکش برشمرد و گفت: یک سوم راه دسترسی استان گلستان و 76 کیلومتر از جاده اصلی و بین المللی در گالیکش وجود دارد که تکمیل پروژه راهسازی محور قوچان به بهشهر یکی از مهم ترین پروژه های شهرستان بوده که با حضور استاندار و نمایندگان محترم حدود 14 کیلومتر آن آماده بهره برداری شده است.

    فرماندار گالیکش فقدان بیمارستان را جزو مشکلات اصلی شهرستان گالیکش برشمرد و تصریح کرد: با پیگیری استاندار و نمایندگان مجلس 50 میلیارد تومان به پروژه ساخت بیمارستان گالیکش تخصیص یافت و با این اقدام، پروژه از پیشرفت 14 درصدی به پیشرفت 34 درصدی رسیده است.

    جوان به اختصاص هفت میلیارد تومان اعتبار به مرکز فرهنگی و هنری گالیکش اشاره کرد و گفت: امیدوارم تا قبل از نورورز فاز نخست مجموعه فرهنگی و هنری شهرستان به بهره برداری برسد.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار