مدیران خودروعصر اعتبار

معاون اجرایی سرشماری نفوس و مسکن دشتی خبر داد:

اجرای سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی و حضوری

عصر ساختمان- معاون اجرایی سرشماری نفوس و مسکن دشتی گفت: هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال، از سوم تا ۲۴ مهرماه به‌صورت اینترنتی و از ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

اجرای سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی و حضوری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، حمید بردستانی صبح امروز در جلسه ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان دشتی که با حضور کارشناسان فن‌آوری اطلاعات در سالن اجتماعات فرمانداری دشتی تشکیل شد اظهار داشت: یکی از اهداف ما این است که همه مردم از طریق اینترنت ثبت‌نام کنند و این امر باعث سرعت در برنامه‌های میدانی می‌شود.
    معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان دشتی افزود: هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن امسال، از سوم تا 24 مهرماه به‌صورت اینترنتی و از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.
    وی ادامه داد: شهرستان دشتی ظرفیت‌های بالایی در حوزه فناوری اطلاعات دارد و بسترهای اینترنت در شهرستان تا حدودی آماده است تا سرعت اینترنت افزایش یابد و مردم به‌راحتی بتوانند ثبت‌نام کنند.
    معاون اجرایی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان دشتی یادآور شد: در سرشماری امسال مردم را برای ثبت‌نام از طریق اینترنتی و غیرحضوری برگه‌های سرشماری تشویق کنید.
    وی اضافه کرد: زمان ثبت‌نام شبانه‌روزی است و مردم می‌توانند اطلاعات را در اختیار ستاد سرشماری قرار دهند.
    بردستانی خاطرنشان کرد: مردم در مرحله اول پس از ثبت‌نام کد رهگیری دریافت و در مرحله دوم و میدانی این کد را در اختیار مأمورین سرشماری قرار دهند.
    وی تأکید کرد: همه ما به‌عنوان کارمند دولت و همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه‌ داریم از امکاناتی که در اختیار داریم در زمان سرشماری برای انجام بهتر این موضوع استفاده کنیم.
    بردستانی تأکید کرد: همه کارمند ادارات، آموزش‌وپرورش، کمیته امداد و بهزیستی نسبت به ثبت‌نام زیرمجموعه خود اقدام کنند.
    معاون فنی سرشماری نفوس و مسکن شهرستان دشتی نیز گفت: اطلاعات نفوس و مسکن هر دو جمع‌آوری می‌شود.
    هادی اخلاقی افزود: تنها موضوعی که در سطح کشور همه افراد جامعه را تحت پوشش قرار می‌دهد سرشماری است.
    وی تصریح کرد: صحت اطلاعات برای ما مهم و کد پستی امری ضروری است که باید در برگه‌ها ثبت شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی