مدیران خودروعصر اعتبار

رییس شورای عالی استانها عنوان کرد

مهار نقدینگی و حفظ سرمایه مردم با فروش متری مسکن در بورس

عصر ساختمان- رئیس شورای عالی استان‌ها درباره مزایای طرح فروش متری مسکن در بورس توسط شهرداری تهران، گفت: طرح فروش متری مسکن سبب مهار و هدایت نقدینگی‌ها و حفظ سرمایه مردم خواهد شد.

مهار نقدینگی و حفظ سرمایه مردم با فروش متری مسکن در بورس
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا؛ پرویز سروری درباره طرح فروش متری مسکن در بورس توسط شهرداری تهران، گفت: طرح فروش متری مسکن سبب مهار و هدایت نقدینگی خواهد شد. برخی از مردم توانایی سرمایه‌گذاری دارند و همچنین علاقه‌مند هستند تا در بخش‌هایی مشارکت کنند که ارزش پول‌شان حفظ ‌شود، اما در بخش‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که برای کشور تولید هزینه می‌کند.

    وی ادامه داد: نقدینگی به صورت انفجاری مشکل ایجاد می‌کند؛ اما اگر این سرمایه مدیریت شود و در بخش ساخت مسکن مورد استفاده قرار بگیرد، فردی که سرمایه‌گذاری کرده است سود خواهد برد.

    نایب رییس شورای شهر تهران همچنین با اشاره به جزئیات این طرح افزود: باید مشخص شود که اگر شخصی می‌تواند متراژ مشخصی را خریداری کند، بتواند بهره‌برداری داشته باشد و در غیر این صورت سود حاصل از مشارکت در این طرح، به آنها پرداخت شود. البته این ایده‌ها باید مدل‌سازی و بررسی شود.

    رییس شورای عالی استانها با تاکید بر اینکه طرح فروش متری مسکن به مهار و هدایت نقدینگی کمک می‌کند، گفت: شهروندان از اینکه سرمایه خود را در جایی مطمئن گذاشته‌اند، سود خواهند برد. با سرمایه‌گذاری و شروع سازندگی، شهر به حرکت در می‌آید و پیشرفت می‌کند. در همین راستا شهرداری نیز می‌تواند خدمات بهتر و بیشتری ارائه کند.

    سروری درباره مزایای طرح فروش متری مسکن برای پایتخت تاکید کرد: طرح فروش متری مسکن اگر به خوبی مدیریت شود می‌تواند منجر به رضایتمندی شهر، شهروندان و کشور شود. همچنین به دولت هم کمک می‌شود.

    وی افزود: مهم ترین وعده دولت به مردم مسئله مسکن است. هر مقدار در این موضوع سرمایه‌گذاری شود می‌تواند به طرح و وعده دولت کمک کند. در همین راستا فروش متری مسکن طرح موفقی خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار