مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مسکن کمیته امداد سیستان و بلوچستان:

مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان صاحب مسکن می‌شوند

عصر ساختمان- مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار واحد مسکن محرومان با مشارکت سپاه پاسداران در نقاط محروم این استان احداث می‎شود.

مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان صاحب مسکن می‌شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس،  مجید نجفی با تاکید اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن به ادارات کمیته امداد شهرستان‌های خود مراجعه کنند، اظهار کرد: افراد زیرپوشش کمیته امداد برای دریافت تسهیلات در اولویت هستند بنابراین به منظور تسریع در روند اجرای بهسازی مسکن مددجویان روستایی و رسیدن به اهداف این طرح و شناسایی نقاط ضعف و کمبود سال‌های گذشته، طرح ویژه بهسازی مسکن مددجویی اجرایی خواهد شد.

    نجفی با بیان اینکه هدف از این طرح بهبود کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقای سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن مددجویان است، اضافه کرد: ابتدا تعمیرات مسکن خانواده‌های نیازمند شناسایی می‌شوند و بعد از انجام مراحل لازم، بازدید کارشناسان مسکن و نیازسنجی منازل مسکونی بر اساس اولویت به واجدین شرایط مبالغی در قالب تعمیر جزیی و کلی به صورت بلاعوض پرداخت می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه مشارکت در ساخت مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد و سپاه پاسداران صورت گرفته است و برای تحویل به خانواده‎های فاقد مسکن خواهد بود، تصریح کرد: تامین مسکن مددجویان تحت حمایت یکی رویکردهای اصلی و مهم به شمار می‌رود.

    نجفی افزود: پرداخت کمک بلاعوض، معرفی به بنیاد مسکن و همچنین معرفی برای معافیت از انشعابات آب، برق وگاز از جمله برنامه های انجام شده در راستای ساخت، بهسازی و تعمیر مسکن مددجویان روستایی در مناطق مختلف استان بوده است.

    مدیر مسکن و ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه یک‌هزار مسکن محرومان با مشارکت سپاه پاسداران در استان ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی در مناطق محروم و کمتر برخوردار استان احداث و به خانواده‌های نیازمند واگذار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو