مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر مؤسسه خیریه مهرآرا شمال بابل خبر داد:

اجرای طرح مناسب‌سازی منازل مددجویان در بابل

عصر ساختمان- مدیر مؤسسه خیریه مهرآرا شمال بابل گفت: طرح مناسب‌سازی منازل مددجویان بابلی توسط این مؤسسه در حال اجراست.

اجرای طرح مناسب‌سازی منازل مددجویان در بابل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد دانایی اظهار کرد: در راستای حمایت از خانوارهای نیازمند، مؤسسه خیریه مهرآرا شمال بابل تمام منازل مسکونی خانوارهای زیر پوشش و بی‌سرپرست این موسسه و خانوارهایی که از سوی بهزیستی بابل شناسایی و معرفی شدند را مناسب‌سازی می‌کند.

    وی با اشاره به اینکه 22 خانوار توسط کارشناسان بهزیستی شناسایی و به موسسه معرفی شدند، افزود: با اخذ مجوز از اداره بهزیستی عملیات اجرایی این طرح در دستور کار قرار گرفت و مناسب‌سازی یک منزل مسکونی در حال انجام است.

    مدیر مؤسسه خیریه مهرآرا شمال بابل تصریح کرد: ساخت سرویس بهداشتی، حمام و عایق‌بندی سقف منازل مددجویان از جمله محورهای عمرانی این طرح است.

    این مسؤول با اشاره به اینکه تا پایان امسال برای تمام 22 مکان شناسایی شده مناسب‌سازی انجام می‌شود، یادآور شد: این مؤسسه آمادگی استمرار اجرای این طرح را داشته و از تمام خانوارهایی که دچار مشکل در این حوزه هستند حمایت می‌کند.

    دانایی خاطرنشان کرد: مؤسسه خیریه مهر آرا شمال با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و خانواده نیازمند در سال 1391 تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

    وی با اشاره به اینکه هزار و 980 نفر از زنان سرپرست خانوار و 375 کودک از خدمات این مؤسسه برخوردارند، ادامه داد: هدف از ایجاد این مؤسسه گذشته از حمایت از نیازمندان، کارآفرینی و اشتغالزایی برای آنها، حمایت از دانش‌آموزان نیازمند در پیشبرد اهداف تحصیلی، آموزش صنایع دستی به زنان سرپرست‌خانوار و تولید و فروش محصولات صنایع دستی است.

    مدیر مؤسسه مهرآرا شمال بابل اجرای طرح بزرگ مهر خزر، اجرای طرح اکرام و ایتام، برگزاری بازارچه‌های خیریه غذا به‌نفع نیازمندان، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، تهیه و توزیع سبد کالا به مددجویان، تهیه بسته آموزشی تحصیلی برای دانش‌آموزان نیازمند، اشتغال‌زایی برای مددجویان، برگزاری کلاس تحصیلی رایگان برای دانش‌آموزان نیازمند و بیمه عمر کودکان زیرپوشش را از اقدامات مثبت این مؤسسه برشمرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو