مدیران خودروعصر اعتبار

مسوول کمیته تبلیغات ستاد سرشماری نفوس و مسکن گلستان خبر داد:

راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام متقاضیان گلستانی مشارکت‌کننده در سرشماری ۱۳۹۵

عصر ساختمان- مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان از راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام متقاضیان مشارکت‌کننده در سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ خبر داد.

راه‌اندازی سامانه ثبت‌نام متقاضیان گلستانی مشارکت‌کننده در سرشماری ۱۳۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، مجید دهنوی‌خلجی اظهار کرد: سامانه ثبت‌نام متقاضیان مشارکت در سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 در سایت اینترنتی سازمان راه‌اندازی شد.

    وی تصریح کرد: زمان ثبت‌نام متقاضیان مشارکت در سرشماری از تاریخ اول شهریور ماه 1395 لغایت 25 شهریورماه 1395 است.

    مسوول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان گلستان از همه علاقه‌مندان خواست با مراجعه به سایت https://s95.sci.org.ir نسبت به ثبت‌نام خود با توجه به ضوابط مندرج اقدام کنند.

    سرشماری عمومی نفوس و مسکن به عنوان مهم‌ترین فعالیت نظام آماری و یکی از بزرگترین طرح‌های آماری ملی است که مجموعه وسیعی از اطلاعات مورد نیاز را برای برنامه‌ریزی‌های کلان کشور در سال‌های بعد فراهم می‌آورد.

    هدف کلی اجرای سرشماری، گردآوری آمار و اطلاعات جمعیت کشور و استان‌ها، به منظور شناخت ویژگی‌های جمعیت و مسکن در راستای تهیه اطلاعات مورد نیاز برنامه‌ریزی‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و فراهم آوردن چارچوب‌های مناسب برای بررسی‌های آماری در فاصله دو سرشماری است.

    سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن در مهرماه سال 1394 در چهار منطقه در کشور از جمله در استان گلستان و در شهرستان ترکمن برگزار شد که استان گلستان توانست رتبه سوم در کشور و در حوزه برگزاری اینترنتی سرشماری رتبه اول کشور را کسب کند.

    روش سرشماری نفوس و مسکن در ایران در سال 1395 به شکل ترکیبی و مدرن است و به روش‌های خودتکمیلی توسط خانوارها با استفاده از سامانه اینترنتی و مصاحبه حضوری با استفاده از تبلت و پرسشنامه الکترونیکی برگزار می‌شود.

    اهم اقدامات صورت گرفته در اجرای سرشماری نفوس و مسکن سال 1395

    تهیه، اصلاح و بهنگام‌سازی نقشه‌های آماری شهری، آبادی بلوکه و نقاط فرعی روستایی - اجرای پروژه اتصال کدپستی به بلوک‌های آماری - ایجاد بانک جامع آبادی‌ها - تشکیل کمیته‌های اجرایی استان، حوزه‌بندی و جلسه متصدیان روابط عمومی و تبلیغات شهرستان‌ها.

    تعیین مکان ستاد سرشماری شهرستان، برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان با حضور یکی از اعضای ستاد استان، اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص ثبت‌نام متقاضیان مشارکت در سرشماری، مصاحبه تخصصی با متقاضیان ثبت‌نام شده توسط کمیته ساماندهی و جذب نیروی استان، حضور معاونین فنی و آموزشی و کارشناسان فنی و اجرایی شهرستان در دوره آموزشی مرحله دوم در مرکز استان، دریافت تبلت‌های سرشماری از ستاد سرشماری استان و توزیع بین آموزش‌گیرندگان و رده‌های اجرایی و برگزاری دوره آموزشی مرحله سوم از مهمترین این اقدامات آتی این ستاد است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار