مدیران خودروعصر اعتبار

در جریان سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

آغاز ساخت هتل۴ستاره در یاسوج

عصر ساختمان- در جریان سفر هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، یک کارگاه بزرگ صنایع دستی افتتاح و عملیات اجرایی یک هتل چهار ستاره و پارک آبی نیز در یاسوج آغاز شد.

آغاز ساخت هتل۴ستاره در یاسوج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد،  افتتاح کارگاه بزرگ صنایع دستی یاسوج که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال صورت گرفت، زمینه اشتغال 20 نفر را در این شهر ایجاد خواهد کرد. علاوه‌بر این، پروژه احداث هتل چهار ستاره و پارک آبی این شهر نیز با برآورد اعتبار اولیه 150 میلیارد ریال آغاز به‌کار کرده است. به گزارش روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، این پروژه در زمینی به متراژ 9 هزار و 200 متر اجرایی خواهد شد که 5 هزارو 500 متر مربع آن به هتل و 3 هزارو 700 مترهم به پارک آبی اختصاص دارد. همچنین فاز اول این پروژه، بهره‌برداری از پارک آبی خواهد بود. به گفته معاون رئیس‌جمهوری قرار است از این مجموعه تا 2 سال آینده بهره‌برداری شود.

     

    سرنوشت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

    وی با اشاره به ظرفیت‌های توریستی کهگیلویه و بویراحمد و پتانسیل‌اش در جذب گردشگر، گفت: «31 پروژه گردشگری در این استان توسط بخش خصوصی در حال اجرا است و ما متعهد شدیم که تسهیلات لازم را به این تعداد پروژه پرداخت کنیم.»

    سلطانی‌فر همچنین با بیان اینکه توسعه گردشگری از اولویت‌های دولت تدبیر و امید در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد است، تاکید کرد: «با کمک بخش خصوصی می‌توان سرمایه‌گذاری‌های خوبی در بخش گردشگری این استان انجام داد.» در همین حال، رئیس‌جمهوری نیز در دیدار با مردم کهگیلویه و بویراحمد گردشگری را یکی از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی این استان عنوان و اعلام کرده بود: «ما باید جاذبه‌های گردشگری را در این استان افزایش دهیم. ما باید گردشگران داخلی و گردشگران خارجی را به این استان جذب کنیم، با این همه جاذبه طبیعی که این استان زیبا دارد؛ کوه‌های سر به فلک کشیده، رودخانه‌های خروشان، مردم پرمحبت و دلیر و غیور، عشایر بزرگ با همه زیبایی‌هایشان.» روحانی تاکید کرده بود: «در این استان که استان جذب گردشگر است، باید سرمایه‌گذاری کافی برای زیربنای گردشگری انجام دهیم و این کار را خواهیم کرد. ما در این استان باید حرکتی را ایجاد کنیم تا از سایر استان‌های همجوار جذب گردشگر کنیم؛ جایی که همه همسایگان این استان در هوای گرم و سرد می‌توانند به این سرزمین بیایند و از آب و هوای خوش این استان استفاده کنند. کاری که ما باید انجام دهیم، سرمایه‌گذاری کافی برای این سرزمین است.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی