مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

۱۲ درصد از مسکن جامعه با اولویت مسکن نیازمندان تامین می شود

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به حساسیت دولت در تامین مسکن محرومان گفت: هیچکدام از دولت ها در زمینه تامین مسکن نیازمندان بی تفاوت نبوده اند و تقریبا ۱۲ درصد از مسکن افراد جامعه با موضوع مسکن نیازمندان تامین می شود.

۱۲ درصد از مسکن جامعه با اولویت مسکن نیازمندان تامین می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، علیرضا تابش، دوشنبه در آیین بهره برداری همزمان از 308 طرح مسکن محرومان، 113 پروژه عمران و توسعه روستایی و 11 هزار و 217 طرح بهسازی مسکن روستایی در استان فارس در شهر صدرا شیراز اظهار کرد: تجمیع امکانات و کمک های خیرخواهانه راهی برای رفع محرومیت ها در حوزه مسکن نیازمندان است.
    وی افزود: دستگاه های مردم نهاد و خیران باید در این زمینه با مشارکت فعال، کاهش اعتبارات دولتی را جبران کنند و نگذارند فعالیت های خیرخواهانه تحت الشعاع کاهش اعتبارات قرار گیرد.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان داشت: با وجودی که در سال های اخیر به علت مشکلات اعتباری کمک های دولتی برای تامین مسکن محرومان تحت تاثیر قرار گرفته است اما با تجمیع منابع بنیاد مسکن و نهادهای دیگر کارهای بزرگی در زمینه محرومیت زدایی صورت گرفته است.
    وی با اشاره به اینکه با مشارکت خیران 38 هزار واحد مسکونی در کشور ساخته شده است، گفت: 17 هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل داده شده که یک هزار و 130 واحد آن در استان فارس تحویل متقاضیان و نیازمندان شده است .
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: محرومیت زدایی افق روشنی برای همه کسانی است که می خواهند در کارهای خیر و نیکوکارانه شرکت کنند و در برخی از استان ها با مشارکت خیران حتی واحدهای رایگان ساخته شده و به نیازمندان تحویل داده شده است .
    تابش با اشاره به اینکه استان فارس در زمینه مشارکت های مردمی و کمک های خیرخواهانه همواره پیشتاز بوده است، اظهار داشت: این استان در زمینه عمران و توسعه روستایی نیز بیش از متوسط کشور عملکرد داشته و عملکرد بنیاد مسکن فارس در این حوزه قابل ستایش است .
    وی افزود: در استان فارس 380 هزار واحد مسکونی شناسایی شده که بیش از 155 هزار واحد آن بهسازی و نوسازی شده است و این میزان حدود 56 درصد از کل مسکن روستایی فارس را تشکیل می دهد که بیشتر از متوسط کشور است.
    در این آیین، مجتمع مسکونی 142 واحدی یاس صدرا به عنوان نمونه طرح های مسکونی به بهره برداری رسید.
    عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس در مورد مشخصات این طرح های مسکونی بیان داشت: مجتمع مسکونی یاس صدرا با 142 واحد و 17 هزار و 926 متر مربع زیربنا در مجموع با حدود 86 میلیارد ریال اعتبار احداث شده که از این میزان بیش از 43 میلیارد ریال آن آورده خیران و حدود 43 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات تامین شده است.
    شهر صدرا در 15 کیلومتری شمال غرب شیراز قرار دارد.
     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار