مدیران خودروعصر اعتبار

حسین برومند از فعالان صنعت ساختمان:

برخی پروژه ها به دلیل نبود تکنولوژی های نوین در حوزه تاسیسات، بلاتکلیف مانده اند

عصر ساختمان- جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان ۹ مهر همزمان با روز جهانی معمار برگزار می شود.

برخی پروژه ها به دلیل نبود تکنولوژی های نوین در حوزه تاسیسات، بلاتکلیف مانده اند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، حسین برومند از فعالان صنعت ساختمان و از داوران این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر ساختمان در خصوص الزام برگزاری نمایشگاه گفت: با برگزاری این جشنواره افراد برتر در حوزه های مختلف ساختمان وطرح های آن ها معرفی و دغدغه های موجود در این حوزه برجسته می شود.در واقع فعالان صنعت ساختمان با این کار تشویق می شوند تا کیفیت کار خود را افزایش دهند.
    وی بهینه سازی مصرف انرژی را از نیازهای مهم ساختمان سازی بر شمرد و گفت: باید در زمینه مصرف انرژی راهکارهای جدیدی ارایه شود و فعالان این حوزه بتوانند از دیدگاه ها و طرح های یکدیگر بهره مند شوند.
    این فعال حوزه صنعت ساختمان با اشاره به این که اولین بار است جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان برگزار می شود؛ تصریح کرد: باید انتظارات خود را از جشنواره واقعی کنیم .افزایش سطح ارتباط فعالان صنعت ساختمان و دانشگاه و تشکیل اتحادیه ها و NGO ها می تواند از دستاوردهای این جشنواره باشد.
    برومند که از داوران جشنواره پیشگامان صنعت ساختمان در حوزه تاسیسات و مکانیک است؛ درباره آثار ارسالی به جشنواره اظهار داشت: همان طور که گفتم مهم ترین نیاز صنعت ساختمان در بحث تاسیسات و مکانیک استفاده از تکنولوژی ها و راهکارهایی است که بتواند مصرف انرژی را کاهش دهد.باید مقاله و طرح هایی که در این زمینه معرفی و بر روی آن سرمایه گذاری شود تا مصرف انرژی را تا حد امکان کاهش دهیم.
    وی در پاسخ به این که چقدر از تکنولوژی های نوین در حوزه تاسیسات بهره می بریم؛ عنوان کرد: متاسفانه در این زمینه بسیار عقب هستیم و این موضوع از میزان هدر رفت بالای انرژی در کشور مشخص است. برخی پروژه ها به دلیل نبود تکنولوژی های نوین در این حوزه بلاتکلیف مانده و برخی دچار کندی کار شده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو