مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

مساکن مهر فاقد متقاضی تعیین تکلیف می‌شوند

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: مساکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر فاقد متقاضی هستند که دولت با حذف شرایط مسکن مهر به دنبال تعیین تکلیف و واگذاری واحدها است.

مساکن مهر فاقد متقاضی تعیین تکلیف می‌شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محمد رودباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است مساکن مهر دارای متقاضی را واگذار کنیم، اظهار کرد: در مساکن مهر مستقر در شهرهای بالای 25 هزار نفر تنها چند پروژه جزئی وجود دارد که متقاضی دارند.

    وی تصریح کرد: مساکن مهر شهرهای زیر 25 هزار نفر متأسفانه عمدتاً متقاضی ندارند و دولت با حذف شرایط مسکن مهر به دنبال این است که این واحدها را با قیمت تمام شده واگذار کند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در استان همدان تنها 6 شهر بالای 25 هزار نفر وجود دارد و بقیه کمتر از 25 هزار نفر هستند، افزود: در شهری مثل فامنین وجود مسکن مهر معنی ندارد اما 300 واحد بنا شده و متقاضی هم ندارد.

    وی با بیان اینکه دولت کم کم این واحدها را تعیین تکلیف می‌کند، افزود: فروش این واحدها برای کسانی که متقاضی خرید هستند، در دستور کار قرار دارد.

    رودباری با بیان اینکه در بحث فنی اجرایی هشت پروژه فعال داریم، گفت: تعدادی از این پروژه‌ها بیمارستانی هستند که قرار است امسال دو مورد از آنها با حضور معاون وزیر به بهره‌برداری برسد.

    وی به پروژه دو بیمارستان در شهرهای نهاوند و بهار اشاره کرد و افزود: در نهاوند با افتتاح این بیمارستان، 161 تخت و در شهر بهار هم 82 تخت به تخت‌های بیمارستانی اضافه می‌شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی همدان یادآور شد: در ساختمان‌های عمومی نیز بخشداری شیرین‌سو و فرسفج و ساختمان فرمانداری فامنین در دست اجرا قرار دارد.

    وی یکی از اقدامات خوب این مجموعه را در بخش رفع تصرف اراضی دولتی دانست و گفت: رفع تصرف هشت هکتار از اراضی دولتی امسال با هماهنگی دستگاه‌های قضایی، انتظامی و بازرسی انجام شد و در مجموع 15 هکتار رفع تصرف شده است.

    رودباری با بیان اینکه یگان حفاظت از اراضی و منابع ملی در راه و شهرسازی راه‌اندازی شده است، افزود: یگان ویژه برای جلوگیری از دخل و تصرف اراضی شکل گرفته و بسیار بازدارنده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو