مدیران خودروعصر اعتبار

استاندار قزوین خبر داد:

کلنگ‌زنی ساخت هتل ۵ ستاره در قزوین

عصر ساختمان- استاندار قزوین گفت: ساخت هتل ۵ ستاره در استان قزوین از پروژه‌های مهمی است که باید تلاش شود در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به این استان کلنگ‌زنی شود.

کلنگ‌زنی ساخت هتل ۵ ستاره در قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، فریدون همتی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر آبگرم که بعد از ظهر امروز در شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انجام بسیاری از طرح‌های و پروژه‌ها نیازمند بودجه و اعتبارات مناسب و جذب سرمایه‌گذار است.

    وی افزود: زیباسازی شهر آبگرم مقوله مهمی است که باید برای تحقق آن چند پروژه شناسایی و اجرایی شده و امکانات رفاهی برای جذب گردشگر فراهم شود.

    استاندار قزوین ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نیازهای حوزه ظرفیت‌های مناطق و تبدیل شدن آن‌ها به یک منطقه ظرفیت‌های بالای اقتصادی و گردشگری، فراهم کردن بسترها، امکانات و مقدمات بسیار است.

    همتی با بیان اینکه باید قدرت جاذبه گردشگری در آن افزایش یابد و در صدور مجوز برای ساخت و سازها باید نسبت به رعایت این مقوله حساسیت داشت، گفت: شهر آبگرم نیازمند یک طراحی و مهندسی از منظر معماری و زیبایی‌شناسی است.

    وی یادآور شد: ساخت هتل 5 ستاره و احداث یک هزار واحد مسکونی با استفاده از روش‌های صنعتی در شهر قزوین از پروژه‌های مهمی است که باید تلاش شود در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به این شهر کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

    استاندار قزوین خاطر نشان کرد: هتل 5 ستاره با بیش از 120 میلیارد تومان و 600 نفر اشتغال ثابت از سوی بخش خصوصی در این منطقه احداث می‌شود و تمام مدیران باید سعی کنند موانع و محدودیت‌های پیش روی این گونه طرح‌ها را مرتفع و به شکل شبانه‌روزی تلاش کنند تا عملیات اجرایی این طرح در سفر هیأت دولت آغاز شود.

    وی عنوان کرد: ارزش افزوده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تنها باید در راستای اجرای طرح‌های عمرانی به کار گرفته شود چراکه هیچ‌گونه انحراف و خلافی در این مسیر قابل بخشش نیست.

    گفتنی است در ابتدای این جلسه فرماندار آوج و شهردار آبگرم به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای تحول و توسعه این منطقه پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار